Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3575
heisann

vi er en liten gjeng på 4 stk som er i gang med og starte etter det vi vet den første knivkasting klubben i norge.
vi holder på med søknader til NIF, og i september så reiser noen av oss til nord italia for og være med i en konkuranse.
hvis noen finner dette interressant så si gjerne hva du mener eller enda bedre, vil du bli med og trene så ta kontakt.
vi er og finne på youtube under navnet knifeofnorway og jeg har en side der som heter crazboy1975.

håper på og høre både meninger og ideer

kjetil
jeg trodde knivkasting var ulovlig i norge?
hvilken kniver bruker dere? har vert morro og startet selv

off topic: jeg klarte ikke og lese knivkasting, men jeg leste knivstikking og trodde dette var en trolle tråd til jeg så knivkasting, hehe xD
Trådstarter
8 5
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
jeg trodde knivkasting var ulovlig i norge?
hvilken kniver bruker dere? har vert morro og startet selv

off topic: jeg klarte ikke og lese knivkasting, men jeg leste knivstikking og trodde dette var en trolle tråd til jeg så knivkasting, hehe xD
Vis hele sitatet...
det er lov med kastekniv i norge, er flere butikker i norge som selger veldig bra kniver, selv bruker jeg cold steel sure balance thrower, pro balance thrower og gil hibben thrower 8,5". vi kaster med teknikken fra jack dagger og skal begynne med den russiske stilen wave technic
Beklager for å være off-topic, men "kniv kasting klubb"? YOU SERIOUS!? Verre orddelingsfeil har jeg ikke sett på lenge!
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Beklager for å være off-topic, men "kniv kasting klubb"? YOU SERIOUS!? Verre orddelingsfeil har jeg ikke sett på lenge!
Vis hele sitatet...
care i orddeling feil da. knivkasting er awesome!

blir vell sikkert så jeg også starter med knivkasting når jeg får tak i kniver da
Sist endret av StålSkuff; 31. januar 2012 kl. 22:50.
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
jeg trodde knivkasting var ulovlig i norge?
hvilken kniver bruker dere? har vert morro og startet selv

off topic: jeg klarte ikke og lese knivkasting, men jeg leste knivstikking og trodde dette var en trolle tråd til jeg så knivkasting, hehe xD
Vis hele sitatet...
Nei, er knivstikking ulovlig i Norge? Det hadde jeg ikke trodd, da må jeg slutte med det. Takk for tips. (Sorry, måtte bare. Troll finner du overalt. Streken er en av dem.)
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Hørtes litt spennende ut. Hvor mye koster slike kniver egentlig ?
Trådstarter
8 5
kommer an på, på -countryshop er det grei pris på ca 250 kr stk, men bruker du google shopping og bestiller fra usa er det rimeligere, gjør det sjøl og har ikke hatt noe prob med tolla
Hei!

Off-topic: Kunne dere kommet med forslag til en kniv, eventuelt tipsa om en produsent eller side?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Nå er ikke jeg medlem i noen kniv kasting klubb, men en side som ble nevnt rett over din post er http://www.topsecret.no/ også kalt countryshop
Sitat av FatMan Vis innlegg
Nå er ikke jeg medlem i noen kniv kasting klubb, men en side som ble nevnt rett over din post er http://www.topsecret.no/ også kalt countryshop
Vis hele sitatet...
Danke. Så den ikke, skumleste..
Hva er greia liksom? Bare kaste knivene?

Virker veldig amatørmessig. Hadde forventet at dere ihvertfall prøvde å treffe mindre mål.

Dette blir jo som dart, bare uten poeng.
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Hva er greia liksom? Bare kaste knivene?

Virker veldig amatørmessig. Hadde forventet at dere ihvertfall prøvde å treffe mindre mål.

Dette blir jo som dart, bare uten poeng.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig kaster de på blinker og mål. Akkurat som i en pistolklubb; det er ikke spesifisert i navnet at du skyter på mål og blinker, men det sier seg vel egentlig selv.
Sitat av Mr. Flash Vis innlegg
Hva er greia liksom? Bare kaste knivene?

Virker veldig amatørmessig. Hadde forventet at dere ihvertfall prøvde å treffe mindre mål.

Dette blir jo som dart, bare uten poeng.
Vis hele sitatet...
nei, de kaster knivene rett ut i luften, og prøver og treffe bakken.



[COLOR="Silver"]ja, jeg tuller nå. de kaster på blinker.[/COLOR]
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
!!Klliiing!! .. BALLE!

Fy faen jeg tok replay mange ganger på akkurat den delen av kastinga, rulla av stolen :P
Troll, kom dere tilbake i skogen! Jeg fant temaet ganske intressant! Om du/dere skulle ha tid og energi så hadde det vært flott om dere ga oss noen pekepinner om hvor vi kan titte på diverse kasteteknikker og evt hvor vi får bestilt kniver!
Sist endret av Adrenalinex; 6. februar 2012 kl. 23:10.
Trådstarter
8 5
det blir kastet på blinker som er 50 cm i diameter, finnes 3 forskjellige regler, europeiske så kastes det fra 3m, 5m, 7m og helt opp til 20m. der kan enn selv velge om en skal kaste no-spin, halv-spin el spin. cold steel sure balance thrower er en bra kniv som tåler en trøkk og denne brukes også i konkuranser. bruker disse selv og i tillegg cold steel pro balance thrower. bare sende pm el spørre her om det er noe, vi reiser mest sannsynlig ned til italia i september for og konkurere

Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Troll, kom dere tilbake i skogen! Jeg fant temaet ganske intressant! Om du/dere skulle ha tid og energi så hadde det vært flott om dere ga oss noen pekepinner om hvor vi kan titte på diverse kasteteknikker og evt hvor vi får bestilt kniver!
Vis hele sitatet...
topsecret (-countryshop) el googleshop er et greit sted og bestille, ang stil så anbefaler jeg og starte med stilen til en som kaller seg Jack Dagger, finner han på youtube. er dere mere ute etter uortodokse teknikker så har dere FedinMaster på youtube, en gammel russer som fant opp wave-style teknikken. men anbefaler absolutt og kjøpe Jack Dagger 101 dvd, knall bra, enkel og lære og derfra starter morroa, eller dere kan ta kontakt og bli med oss i vestfold, sandefjord