Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 9823
hei, nå ligger jeg med nok på hue til å tømme boksene mine
nå har jeg tatt 20mg Zopiclone men ingen funk
så mitt spørsmål er: hvor mange ganger må jeg over dosa mi for å passe ut?
kjenner jo nesten ingen funk etter 4 5mg Zopiclone så da tenker jeg: må jeg spise 4 til? 6 til? 10 til?

kjappe svar er kjekt for maskinen står for tur hvis det tilter for meg igjen
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
hvis du setter det ned og kjenner etter kan det hende du merker noe uvanlig som surrer rundt oppi der.
Det er ikke en overhengene stein-rus, men en snikende ape-tilstand der du ikke nødvendigvis skjønner hvor rusa du er før du ser hva du har drevet med under rusen. Det hjelper ikke så veldig å ta fler hvis du ikke merker effekten, blir bare mer å rydde opp, mer ommøblering å tilbakemøblere dagen derpå
Sist endret av Bothrops; 12. mai 2011 kl. 22:18.
Vent en time til du

Men antagelig har du spist opp alt du har om du ikke legger deg ned for å sove fordi du sikkert blacker ut. Jeg selv merker LITE av 20 mg zop dog, men jeg er innspist.
Tviler på at du kommer til å passe ut egentlig. Zopiclone er et innsovningsmiddel, så med mindre du legger deg ned og slapper av, funker de ikke, for det er rett og slett ikke slik de skal funke. Etter såppas god dose, så vil du bli sløv og snøvlete, de vil slå inn på følelser MYE sterkere og du vil rett og slett bare sovne når kroppen din er så slapp at du bare blir liggende. Sover vel godt og lenge, våkner med blackout og jævlig smak i kjeften
Bare for å understreke det ilderen skriver! H*n har helt rett!
Skal dette funke, så legg deg først, prøv å slappe av og så tar du pilla di!
Hvis du prøver å telle sauer et kvarter eller to vil du finne ut at pilla virker!
Sist endret av woff; 12. mai 2011 kl. 22:51.
Hei. Har ruslet på imovane noen år, min erfaring er om en legger seg umidelbart etter inntak sovner jeg. Om ikke er det bare å begynne rydde stue og kjøkken dagen etter.