Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1241
Har søkt litt men ikke funnet noen tråder om dette tidligere. Jeg lurer på om noen av dere har hørt om man kan finne ut om mobiltelefonen din er avlytta ved å ringe 08? Var hos en som hadde mistanker og da han gjorde dette ble han overført til politiet, og da jeg gjorde det selv stod det bare "error". Syns dette høres litt for enkelt ut, men verdt å vite.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Nei, gløm det. Er mobilen avlytta er det *INGEN* måte for deg å finne det ut på.

08 er brukt som nødnummer i enkelte land, og blir derfor redirecta til purken i dei aller fleste land.

Purken er da ikkje så helvetes talentløse at dei annonserer at dei avlytter folk.
Takk for ganske åpenbart svar og slutten på en lang diskusjon
Men en liten ting jeg har fått med meg, hvis du sitter nærme et par høyttalere som er skrudd på får du den velkjente de-dedede-dee-dee før noen ringer. Men jeg får denne flere ganger i timen. Først tenkte jeg at det er bare fordi den kobles opp til sentralen eller noe. Er det det... Eller?
Sitat av JoKk-mäiester
Men en liten ting jeg har fått med meg, hvis du sitter nærme et par høyttalere som er skrudd på får du den velkjente de-dedede-dee-dee før noen ringer. Men jeg får denne flere ganger i timen. Først tenkte jeg at det er bare fordi den kobles opp til sentralen eller noe. Er det det... Eller?
Vis hele sitatet...
Ja, det stemmer...
Hvis batteriet tømmes uvanlig fort da? Er man kanskje under avlyttning da?
Sitat av h4llik
Hvis batteriet tømmes uvanlig fort da? Er man kanskje under avlyttning da?
Vis hele sitatet...
Hva har batteriet med avlytting å gjøre da? Tror ikke de har installert en ekstra mic inne i telefonen din. Slikt man gjorde på analoge telefoner for en del 10år tilbake det.
En telefon blir ikke avlytta pga du er litt småkriminell. Skal faktisk en del til før man blir avlyttet, og hvis man først blir det blir vennene dine, moren din og søstra di det også!
Alt som blir spurt etter i denne tråden er allerede besvart i andre tråder på forumet. Bare søk etter "avlytting" på forumet og åpne tråder med 10 eller flere svar.