Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2161
Lastet ned en .zip fil med noen mp3 filer her om dagen og den er passordbeskyttet.
Det lå ved en link til en side som man kunne få passordet fra, men for å få passordet så måtte jeg melde meg på en eller annen konkurranse eller noe. (Og mest sannsynligvis bli spammet ned i ettertid, så det er ikke aktuelt)

Så lurer på om noen har noen tips til hvordan jeg kan finne passordet.

Og nei, det er ikke bare å laste den ned et annet sted, da det er såpass sært at jeg ikke har funnet filene noen andre steder.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Antakeleg inneheld den ikkje musikken uansett. Det er stortsett scams for å få idioter til å subscribe på dyre sms-tenester e.l.
Hvis du legger den ut et sted er det sikkert noen som kan finne passordet.
Kan man ikke bare bruke 10minutemail eller noe, da?
Limited edition
Moff's Avatar
Du kan prøve å bruke HashCat. Vær imidlertid veldig forsiktig med å åpne noen av filene du finner, for dette her lukter scam og virus lang vei.
Sist endret av Moff; 3. januar 2019 kl. 15:29.
Er en grunn til at jeg ikke trykket meg videre på linkene, for regnet med at det var noe bogus.
Men det ser ihvertfall ut som fila inneholder mp3 filer da jeg får opp oversikt over hva den inneholder.
Men takk for anbefaling av program

Men hvis noe har lyst til å prøve seg så kan jeg gjerne sende over filen
Sist endret av Wipeout; 3. januar 2019 kl. 17:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
På reelle arkiver så pleier det å være ganske lange passord. F.eks. navnet på et helt domene. Ikke noe man finner i en ordliste i alle fall. ZIP-cracking er fortsatt forholdsvis treigt. Under optimale forhold får du en million forsøk i sekundet på et GTX 1080. Å teste alle bokstaver og tall med lengde 8 (62^8 kombinasjoner) tar derfor 218340105 sekunder, eller rundt 7 år.

Antageligvis er det både enklere og raskere å finne en annen kilde til det du skal ha.
At den inneholder navn.mp3 betyr ikke at filen er hva du er på jakt etter. Kan likegodt være at du blir rick rolled etter enorme mengder arbeid på å åpne opp (eller gi de hva de ønsker)..