Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1206
Jeg har brukt en del benzo og er nå innlagt på en psyk avdeling, og lagt alle korta på bordet og sagt at jeg har brukt mer benzo enn det jeg står på.

Jeg skal snakke med legen mer om det i morgen. Jeg har veldig noia for at de skal ta urinprøver eller blodprøver for å sjekke nivået eller et eller annet.
Det er helt greit, men i dag og i går ha jeg tilsammen tatt 3 suboxone på 2 mg.

HVIS de skal ta prøver på benzo, kommer de til å mistenke at jeg har brukt andre ting også? Som at de for eksempel tester meg for om jeg har tatt suboxone?

Det er heller ikke noe jeg skal fortsette med, og har kun tatt det en svært sjelden gang. Jeg vil bare ikke at de skal se det på noen prøver om de skulle ta prøver i morgen...
Hei. Hvis du må pisse, sjekker de ant for alt.. Men det du kan si da er at du har tatt nobligan feks. Så lenge de ikke sjekker verdier på moffen. Men det tror jeg ikke.. Si at du må ha forvekslet de😉 Lykke til
Om du pisser fordi du bare har blitt tatt en gang, eller fordi du missbruker de veldig har litt å si, de er mer varsomme på de som de vet har stort missbruker potensial. Så de kan fort mistenke eller tro at du har brukt eller bruker andre stoffer også.
Men nå er jo ikke subuxone et benzo preparat, så det kan jo hende de bare sjekker etter benzoer om det kun er det du har blitt tatt for (?)
Husker når jeg ble tatt for hasjbruk for mange år siden, måtte gå på pissings, spiste piller i samme tidsrom, men det ble aldri nevnt, kun THC verdiene eller hva det heter..