Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4438
For ca litt over 30 min siden inntok jeg 15 mg sobril..har ca rundt 3 dl vodka 40% som jeg tenkte å drikke. Gir dette en annen effekt fra sobrilen da? Eller vil jeg ikke merke noe forskjell?
Ja, de vil forsterke hverandre. Alkohol og benzo går ofte dårlig.
Det forsterker effekten kraftig som Relevant sier, men 15mg sobril er ganske lite. Bare ikke ta mer benzo og tenk deg om to gang før du sier og gjør noe som helst så går det nok bra. Men det er en fare for at du får lyst på mer benzo eller annet dop når du får i deg alkohol...

Edit: Ser det står "jente" i navnet ditt. Veier du lite? Vær ekstra forsiktig isåfall. Blir du full av 3dl vodka vanligvis?
Sist endret av TrippyKing; 14. september 2015 kl. 19:41.
Drikk MEGET sakte opp du ikke vil havne på grisefylla. Kommer vel også litt an på toleransen for benzo. Jeg hadde ingen toleranse og høy toleranse for alkohol da jeg testet. 20 mg sobril og en 6er ble mer enn nok for meg. Spesielt med sprit så er dette skummelt da det plutselig "slår".
Veier 65 kg så er ikke akkyeat så veldig liten. Blir vanligvis litt småfull av 3 dl vodka. Tok noen shots iste..merker ikke så mye forskjell..annet enn at sobrilen har roet meg litt ned

Drakk opp spriten ista og tok 2 sobril ekstra også for en god stund siden..vil dette kanskje gi meg en rus? Har brukt sobril mange ganger før, men aldri sammen med alkohol og også uten hensikt for å bli "rusa"
Sist endret av Forvirrajente; 14. september 2015 kl. 20:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Forvirrajente Vis innlegg
Veier 65 kg så er ikke akkyeat så veldig liten. Blir vanligvis litt småfull av 3 dl vodka. Tok noen shots iste..merker ikke så mye forskjell..annet enn at sobrilen har roet meg litt ned

Drakk opp spriten ista og tok 2 sobril ekstra også for en god stund siden..vil dette kanskje gi meg en rus? Har brukt sobril mange ganger før, men aldri sammen med alkohol og også uten hensikt for å bli "rusa"
Vis hele sitatet...
Om det vil gi deg rus?? Du sier selv av du vanligvis blir småfull av 3 desiliter vodka, akkurat den mengden du har drukket, i tillegg til noen sobril.

Nei, du blir sikkert mindre ruset enn du pleier å bli når du bare drikker alkohol.............
Sitat av Forvirrajente Vis innlegg
Veier 65 kg så er ikke akkyeat så veldig liten. Blir vanligvis litt småfull av 3 dl vodka. Tok noen shots iste..merker ikke så mye forskjell..annet enn at sobrilen har roet meg litt ned

Drakk opp spriten ista og tok 2 sobril ekstra også for en god stund siden..vil dette kanskje gi meg en rus? Har brukt sobril mange ganger før, men aldri sammen med alkohol og også uten hensikt for å bli "rusa"
Vis hele sitatet...
65kg er ingenting.

Du tok mer sobril ja? Hvem hadde trodd det? Welcome to the dark side.
Vi trenger vel ikke å være sarkastiske med hverandre her på forumet. Forvirrajente, du må ikke drikke mer i kveld, ikke ta mer Sobril og hold deg unna telefon og Facebook. Jeg og mange med meg har tabba oss ut på den kombinasjonen du prøver i kveld. Du tror ikke du er rusa selv, men det er du høyst sansynlig. Dette er bare et godt råd fra meg, håper det går greit.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 14. september 2015 kl. 22:22.
Hae ikke tart noe mer nå nei. Klarer meg ganske bra egentlig, bare jævlig sløv og slikt
skjønner ikke vitsen med å blande benzo og alkohol, mongo blir du jo uansett.
Spar heller den pillen til du er fyllesyk.
Grunnen tik at jeg spurte her på forumet er joi for faen fordi at heg ikke har prøvd det føe..så ville bare spørre. Er uviten på benzo og alkohol mixa sammen..derfor jeg ikke har tatt så altfor mange mg. kun brukt benzo alene før utrn alkohol..så sorry meg for at jeg spør da
Du trenger ikke å være sorry fordi du spør, her blir det spurt om litt av hvert. Det ser ut som om du har fått i deg mer en nok nå, stavingen din er ikke helt som i ditt første innlegg, og du bommer litt på bokstavene
Klem fra Betty
Sitat av dronepungen Vis innlegg
skjønner ikke vitsen med å blande benzo og alkohol, mongo blir du jo uansett.
Spar heller den pillen til du er fyllesyk.
Vis hele sitatet...
Både sobril og alkohol kan begrenses, så resultatet blir som ønsket. Hvis fest, utesteder, eller bare å være omringet av berusede mennesker er et problem, men man fortsatt vil være en del av en sosial sirkel man ikke ser så ofte bortsett fra i helgene.

4 isteden for 6 øl, og 2/3 av vanlig dosering av sobril er det som går greiest for meg, men man må nesten begynne forsiktig og trappe oppover. ...Og ha et snev av viljestyrke.
Sitat av Forvirrajente Vis innlegg
Grunnen tik at jeg spurte her på forumet er joi for faen fordi at heg ikke har prøvd det føe..så ville bare spørre. Er uviten på benzo og alkohol mixa sammen..derfor jeg ikke har tatt så altfor mange mg. kun brukt benzo alene før utrn alkohol..så sorry meg for at jeg spør da
Vis hele sitatet...
Hehe tror du merker det greit nok jeg!


Helt greit å spørre om slikt her. Men folk opplever ofte at andre spør for så å få tips som de like greit driter glatt i uansett. Så det blir litt sånn "hvorfor spurte du om du ikke hadde planer om å følge tipsene?". Om du skjønner hva jeg mener
Sitat av murloc Vis innlegg
Hehe tror du merker det greit nok jeg!


Helt greit å spørre om slikt her. Men folk opplever ofte at andre spør for så å få tips som de like greit driter glatt i uansett. Så det blir litt sånn "hvorfor spurte du om du ikke hadde planer om å følge tipsene?". Om du skjønner hva jeg mener
Vis hele sitatet...

Hehe, ja forstår hva du mener var derfor jeg prøvde å være litt forsiktig igår..men tror jeg dropper å blande det med alkohol igjen ass
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sobril(eller benzo preparater idet hele tatt) går nok ikke særlig bra sammen nei....(selv om en kansje inbiller seg at det går såååååå bra)
kan love deg at det ikke gjør det....Og ikke rart om en våkner dagen etter uten å huske noe idet hele tatt......Alko +benzo.....NOT GOOD.....!!!...rød trekant varsel
Har seks doble rivotriler liggende og en flaske bombay, jack og vodka.
Av erfaring så drikker jeg opp all alkoholen og tar benzo før jeg legger meg og våkner opp frisk som en fisk, gjerne litt med en deilig benzo feeling..
Husk å drikk 1,5 liter vann før du legger deg.
Ikke bland benzo og alkohol fra starten av, da blir kvelden veldig kort.
Lykke til.
Sist endret av eyecandy654; 31. desember 2015 kl. 17:14.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Ikke bland benzo og alkohol fra starten av, da blir kvelden veldig kort.
Lykke til.
Vis hele sitatet...
Evt. rusen veeeldig lang.
Har opplevd å komme til meg selv nesten på den andre siden av jordkloden, 3 døgn etter at festen startet uten noen som helst anelse om hvordan jeg kom dit.
Det var på xanor, kodein og koskenkorva.
Synes dette er så rart.. Jeg har aldri blitt mer full sammen med benzo.. I hvert fall ikke av sobril eller valium.. For meg har det alltid vært alkorus hvor jeg i tillegg kjenner benzo som en vanlig benzofeeling ved siden av.. Jeg er erfaren på området, så jeg har alltid stusset over kommentarer om dette. Men jeg har jo skjønt at det er jeg som er "heldig" og ulik folk flest.. Men synes det er litt rart at jeg aldri har opplevd det. Selv ikke da jeg ikke hadde lav toleranse
Sitat av Icehawk Vis innlegg
Synes dette er så rart.. Jeg har aldri blitt mer full sammen med benzo..
Men jeg har jo skjønt at det er jeg som er "heldig" og ulik folk flest.. Men synes det er litt rart at jeg aldri har opplevd det. Selv ikke da jeg ikke hadde lav toleranse
Vis hele sitatet...
Selv så blir jeg ikke direkte fullere når jeg mikser alkohol og benzo, men minster alt som heter hemninger og får blackout. Kan føle meg i tipp topp form der og da, men innser senere at jeg var helt mongo. At du ikke har opplevd dette er ganske enkelt og greit fordi vi er forskjellige alle mann.
Vi er alle forskjellige, men det er utenpå

Nei, men har aldri opplevd blackout i fylla generelt, og alltid merket hvis jeg blir "for full" osv, helt uavhengig om jeg har tatt benzo eller ikke.. Men skjønner at det motsatte tydeligvis gjelder for de fleste andre, så var ikke for å motsi noen advarsler eller noe sånt.