Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1537
Jeg var inne på facebook,og samtidig var jeg inne på en annen side. Plutselig måtte jeg logge meg inn igjen, og der sto det noe om at facebook har oppdaget skadevarer på facebook? Jeg lukket nettleser, restartet macen, og wooops,der var det borte, og jeg var inne på facebook uten noen problem. Har noen oppdaget dette før? Kan det være feil fra facebook sin side? Eller har jeg virkelig skadevarer på macen?
Så lenge du ikke gir andre sider rettigheter til å gjøre en dritt for deg på facebook, ved å logge inn og akseptere på third party sider, så kan ingenting skje. Facebook serverene er i Kalifornia og du får tilgang til facebook gjennom nettet. "Du" kan ikke få "skadevare" på facebook, med mindre det er snakk om noen apper du har godkjent som poster spam for deg.

Du kan gå inn i settings på facebook og slette alle third party tjenester som har noen rettigheter på facebooken din, så er du 100% trygg.
Sitat av Picard Vis innlegg
Så lenge du ikke gir andre sider rettigheter til å gjøre en dritt for deg på facebook, ved å logge inn og akseptere på third party sider, så kan ingenting skje. Facebook serverene er i Kalifornia og du får tilgang til facebook gjennom nettet. "Du" kan ikke få "skadevare" på facebook, med mindre det er snakk om noen apper du har godkjent som poster spam for deg.

Du kan gå inn i settings på facebook og slette alle third party tjenester som har noen rettigheter på facebooken din, så er du 100% trygg.
Vis hele sitatet...
Tusen Takk! Nå kan jeg senke skuldrene mine!
Litt vanskelig å helt forstå hendelseforløpet her. I hvilken fane måtte du logge du inn på ny igjen? Den opprinnelige Facebook-fanen, eller en ny? Hvis det var en ny fane / et nytt vindu:

Du kan ha havnet på en phising-side. For å være helt sikker på at dette ikke medfører noen problemer, bør du skifte passordet tilknyttet din Facebook-konto, samt alle andre steder hvor du har benyttet samme brukernavn/epost- og passordkombinasjon.
Sitat av steili Vis innlegg
Litt vanskelig å helt forstå hendelseforløpet her. I hvilken fane måtte du logge du inn på ny igjen? Den opprinnelige Facebook-fanen, eller en ny? Hvis det var en ny fane / et nytt vindu:

Du kan ha havnet på en phising-side. For å være helt sikker på at dette ikke medfører noen problemer, bør du skifte passordet tilknyttet din Facebook-konto, samt alle andre steder hvor du har benyttet samme brukernavn/epost- og passordkombinasjon.
Vis hele sitatet...
Den opprinnelige facebook-fanen. Samtidig om jeg skulle logge meg inn på nytt på en ny fane, kom den samme meldingen. Har byttet passord, og passord på facebook er ikke det samme passord som jeg har på de andre sidene(utrolig nok!)