Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 752
Hei, jeg klarer ikke å koble xboxn(slim) til nettet via kabel, når jeg tester nettet så er den ikke tilkoblet sier den.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette manuelt fordi jeg har ingen router alt jeg bruker er en "Thomson TCM471" og en nettverksplitter.
Sitat av geforce Vis innlegg
Hei, jeg klarer ikke å koble xboxn(slim) til nettet via kabel, når jeg tester nettet så er den ikke tilkoblet sier den.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette manuelt fordi jeg har ingen router alt jeg bruker er en "Thomson TCM471" og en nettverksplitter.
Vis hele sitatet...
Nå er ikke jeg en ekspert, men jeg mener at man må ha en ruter for å få tildelt en IP-adresse

EDIT: Googlet saken og det viste at man ikke trenger ruter vist man ikke skal ha trådløst nett, men så også at det var en del som klagde på at det modemet var veldig ustabilt. Her er det noe å lese på: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1484403
Sist endret av Siilverpants; 13. mai 2014 kl. 08:40.