Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 564
Har eit nettverk med 4 pc-er som er koblet opp og har interntett tilgang via kabel(ikkje trådlaust). Den eine pc-en som har windows 7 fikk plutseleg ikkje lenger internettilgang.

Feilsøkte problemet og dette kom opp:
lokal tilkobling 2 har ikke gyldig ip-configurasjon

Det kan være eit problem med driveren for lokaltilkobling 2-kortet

Btw. eg trur ikkje eg har noko nettverkskort, det er berre kobla direkte til hovudkortet. Det som er ekstremt merkeleg er at det ikkje lysar i det hole ein stikk internettilkoblinga i pc-en. Det vert ikkje registrert at eg har i kabelen. Det står at kabelen ikkje er kobla til. Har prøvd å bytte kabel, men det virka ikkje. Alle dei andre pc-an har internett og fungerar perfekt.

screenshot: http://imageshack.us/photo/my-images...jermbilde.jpg/

har ikkje lyst til å formatere pc :/ nokon tips til kva som kan gjerast??
Prøv og konfigurere IP-configurasjonen manuelt.
Noen ganger har windows problemer med å hente en IP-Adresse for den å bruke.
Trådstarter
2 0
Korleis gjer eg det?
First post, yay!

Maskinen din har jo et nettverkskort/ethernetadapter - det er integrert i hovedkortet.

Sjekket Enhetsbehandling etter manglende/deaktiverte drivere for ethernetadapter eller chipsett? (Start -> søk etter... "enhetsbehandling")