Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 820
hei , jeg har instalert backtrack 5 på en maskin, og sliter veldig med å få mitt alfakort til å knekke wepnøkler, og har derfor prøvd en haug med div komandoer av ymse slag, er det slik at tidligere komandoer blir værende igjen etter restart ? hvis ja: finnes det noen måte å gjenopprette fabrikinnstillinger/systemgjenopretting ?

takker for svar
Dataelektroniker
SodomInsane^'s Avatar
Nysgjerrig på hvilke "kommandoer" du har brukt hvis de "henger" igjen. men nei, det gjør de ikke. Med mindre du har klart å kjøre "deluser root --remove-all-files" da. da vil jeg tro du sliter med å boote.

Edit: hvis noe er som det ikke burde kan du vel bare softe den?
Sist endret av SodomInsane^; 11. mars 2012 kl. 18:20.
det første jeg gjorde når jeg fikk min etterlengtede alfa var å teste denne videoen her http://www.youtube.com/watch?v=e0udwPoUR9k å fikk den første wepnøkkelen på 3 min, men etter det har det ikke gått på noen av de andre wepnøklene som er i området her. (får det heller ikke til igjen på den som funket først) å har prøvd å instalere masse drivere og trykket MYE rundt i menyene på bt5 så derfor jeg lurte på om det var mulig at jeg kanskje hadde gjort noe gæli
Kjører man backtrack som live-cd istedetfor å installere blir allt tilbakestilt til default etter hver session.Men ytelsen er lavere.
men hva er dette med at man må instalere driver cd som medfølger da ? når du booter fra cd så er det vel ingen komunikasjon mellom bt5 og hva man evt måtte ha instalert på win7 ?
Det er drivere for windows, ikke linux.. Driverne til rtl 8187 kommer med bt.
å det er heller ikke noe man må stille inn på anntennen før det bare skal være å "vasse" i wepnøkler i backtrack ?
er det noen av de eldre utgavene av bt som er mer kompatible med alfa awus036h en bt5 ? får bare masse feil mld uansett hvilke torials fra youtube jeg følger
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du får lese manualen, og google feilmeldingene da.