Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 15344
Halla prøvde noe tramadol ratiopharm her om dagen, spiste vel kanskje sånn 2 -3 i starten for å se om det var noe. Ble litt slækk etter en times tid, så hev innpå en til for å se hvordan det gikk :P

Tok meg en liten pils litt etterpå , ble temmelig kvalm og svimmel etter en liten stund.. Så, noen som har noen forslag om jeg tok for mye ? Hvor mange er det liksom man får en helt fin fin rus på ?

Takk for svar til de som har !

Var 50 mg btw
Er vel rundt 200 mg. som er anbefalt dosering i rysøyemed.
Bør også nevnes at tramadol ikke er blandt de mest brukte opiatene å ruse seg på,
og virker ikke på samme måte som f. eks morfin(lite euforisk, mest effektiv som smertestillene).
Sist endret av MrBean; 10. mai 2011 kl. 23:59. Grunn: typo
Dette er jo ganske så avhengig av hvordan DU reagerer på de det!
Det er de som får en behagelig opplevelse på en kapsel, men ofte må det til to-tre stk for at dette er gøy..
Vær forsiktig med større doser enn 4 kapsler pr dag da en av bivirkningene er KRAMPER..
Sitat av MrBean Vis innlegg
Er vel rundt 200 mg. som er anbefalt dosering i rysøyemed.
Bør også nevnes at tramadol ikke er blandt de mest brukte opiatene å ruse seg på,
og virker ikke på samme måte som f. eks morfin(lite euforisk, mest effektiv som smertestillene).
Vis hele sitatet...
Tramadol blir omdanna til morfin i levra slik som kodein og andre opiater som må omdannes. Om Tramadol ikke blir omdannet vil den ikke ha noen effekt verken rus eller smertelindringsmessig. Du kan ha dårlig cyp2d6 eller om du bruker noen medisiner som hemmer dette enzymet kan man få dårlig eller 0 effekt av både tramadol og kodein.
Det stemmer ikke, Cherie. Tramadol omdannes for det første ikke til morfin, og for det andre har det en selvstendig effekt, i motsetning til kodein, ved binding til myreseptorer (altså de samme reseptorene som morfin binder seg til).

Hovedmetabolitten til tramadol er ikke morfin, men O-desmetyltramadol, som har to hundre ganger så stor affinitet for myreseptorene som tramadol i seg selv. Omdannelsen til denne metabolitten skjer blant annet av CYP2D6, så effekten av tramadol kan variere fra person til person, som du sier. Den analgesiske effekten er imidlertid mer sammensatt enn de fleste andre opioider, og kommer også av tramadols serotoninutslippende egenskaper, samt hemningen av noradrenalintransportørene. Dette underbygges av at myreseptorantagonisten (som altså blokkerer disse reseptorene) nalokson ikke hemmer den analgesiske effekten av tramadol fullstendig.
Godt med smør
Jeg løser opp kapslene og drikker dem med vann eller hiver bare de i meg oralt.

Tar faktisk bare 1-2 om gangen, men i den lille perioden jeg knaska de fyrte jeg noe vidunderlig i tillegg, var dog innrøyka som en stoner. Uansett, når det er sagt så kan jeg vell dele min erfaring

1 ga meg faktisk ok form (rus) så sant jeg ikke hadde knaska i flere dager. 2 gikk og greit, men stort mer enn dette ble overkill for meg når jeg røyket i tillegg. Noen av de første gangene med relativt lav toleranse, ble 2 stk 50mg inntatt, tok noen trekk, drakk litt cola, og dette bare kom RETT opp igjen i form av spy med litt skumaktig form. Kan være pga tom mage, uansett, kokte over og var ganske susen.

Prøv deg frem, men er ikke vits å hive i seg 3-4 første gangen, kan jo ende du er som meg? Og da blir det litt i overkant
Trådstarter
46 6
Takk for svar folkens ! har ett brett liggende igjen som jeg skal prøve meg litt nærmere på i dagene som kommer !
Nå er jeg sikkert dum, men hvorfor ikke spare dem til du har skikkelig smerter?
Trådstarter
46 6
Neh, det man har paracet og ibux for
Jeg går akkurat nå på Tramadol ratipharm, både 50 og 80mg pga smerter i rygg og nakke.
Det som er litt vanskelig her er det å si hvor mye akkurat du trenger, for det er helt avhengig av kropsmassen din.

For at jeg skal få en mild rus av dette så trenger jeg en av hver pille (50+80) men da er jeg bare slakk i en 2 timers tid, så blir jeg ganske sliten. Bruker av og til å ta 50+50+80 og 1g ibuprofen, får lengre rus og blir veldig avslappet.
Får bedre effekt av dette om du tar det med Paracet 1g og Ibuprofen 600mg og rusen holder lengre.
Prøv også å ta 500mg parlagin forte om du får tak i det også, det blir en veldig behagelig følelse av rusen og det føles rett og slett som om du har røyka deg stein.

Grunnet kvalmen er fordi du drakk alkohol, kunn derfor
Sitat av iino Vis innlegg
Jeg går akkurat nå på Tramadol ratipharm, både 50 og 80mg pga smerter i rygg og nakke.
Det som er litt vanskelig her er det å si hvor mye akkurat du trenger, for det er helt avhengig av kropsmassen din.

For at jeg skal få en mild rus av dette så trenger jeg en av hver pille (50+80) men da er jeg bare slakk i en 2 timers tid, så blir jeg ganske sliten. Bruker av og til å ta 50+50+80 og 1g ibuprofen, får lengre rus og blir veldig avslappet.
Får bedre effekt av dette om du tar det med Paracet 1g og Ibuprofen 600mg og rusen holder lengre.
Prøv også å ta 500mg parlagin forte om du får tak i det også, det blir en veldig behagelig følelse av rusen og det føles rett og slett som om du har røyka deg stein.

Grunnet kvalmen er fordi du drakk alkohol, kunn derfor
Vis hele sitatet...
Lurer på hvor du får tak i 80 mg.. Er vel 50 og 100 mg (depot) det går i her i Norge, hvis ikke jeg har gått glipp av noe. Dessuten forsterker ikke paracet eller ibux rusen, bare den analgetiske effekten.
Og jo, man kan bli kvalm av tramadol alene!!
TS burde prøve seg frem. Start med 50 mg, vent to timer og evt ta en til, for så å vente to timer igjen før du evt tar enda en. Er ikke rart du blir dårlig av 200 mg tramadol+alkohol.
Sitat av LolitasMedicine Vis innlegg
Lurer på hvor du får tak i 80 mg.. Er vel 50 og 100 mg (depot) det går i her i Norge, hvis ikke jeg har gått glipp av noe. Dessuten forsterker ikke paracet eller ibux rusen, bare den analgetiske effekten.
Og jo, man kan bli kvalm av tramadol alene!!
TS burde prøve seg frem. Start med 50 mg, vent to timer og evt ta en til, for så å vente to timer igjen før du evt tar enda en. Er ikke rart du blir dårlig av 200 mg tramadol+alkohol.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er det 100 (var kanskje en _smule_ borte da jeg skrev dette)
Unngå iallefall å blande med benzoer.

Jeg og en venninne hadde 2 brett (20 piller) 200mg tramadol fra egypt, og 30stk 15mg sobril fra egypt for noen uker siden.

Vi spiser i første omgang 3 sobril og 3 tramadol hver, vi blir litt på tur, men ikke nok på tur, så vi ender opp med å spise halvparten hver (10 tram hver, 15 sobril hver), jeg passer ut på baderoms gulvet, en kamerat av meg måtte hjelpe venninnen min da hun holdt på å kveles i sitt eget spy.

Litt ut av sammenheng.