Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2609
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Hei, har nylig kjøpt inn noen brett med Roche Valium 10mg på brett fra Karachi Pakistan, men synes de er sure i smak + at man kan se hvite flekker i de blå tablettene, og lurer derfor på om noen kjenner til disse? Har kjøpt disse i flere omganger, og de første jeg fikk var mørkeblå og søte på smak, og man kunne kjenne disse inneholdt mye diazepam. De jeg fikk denne gang til halv pris er lysere i fargen, og smaker som sagt surt, og etter 1 tablett føler jeg at synet går i kryss ala det jeg får av THC, altså minner ikke om diazepam. Brettene ser veldig proffe ut med Roche logoer osv. Noen som vet hva denne sure smaken kan komme av? Er litt nysgjerrig på hva disse tablettene inneholder, finnes det eventuelt noen urintester jeg kan kjøpe på apotek for å komme til bunns i dette?
Sitat av Stringer Vis innlegg
Hei, har nylig kjøpt inn noen brett med Roche Valium 10mg på brett fra Karachi Pakistan, men synes de er sure i smak + at man kan se hvite flekker i de blå tablettene, og lurer derfor på om noen kjenner til disse? Har kjøpt disse i flere omganger, og de første jeg fikk var mørkeblå og søte på smak, og man kunne kjenne disse inneholdt mye diazepam. De jeg fikk denne gang til halv pris er lysere i fargen, og smaker som sagt surt, og etter 1 tablett føler jeg at synet går i kryss ala det jeg får av THC, altså minner ikke om diazepam. Brettene ser veldig proffe ut med Roche logoer osv. Noen som vet hva denne sure smaken kan komme av? Er litt nysgjerrig på hva disse tablettene inneholder, finnes det eventuelt noen urintester jeg kan kjøpe på apotek for å komme til bunns i dette?
Vis hele sitatet...
Vel jeg har sett de i bangkok, fungerte greit de. Men det kan jo hende du har en fake.
De pakistanske Roche-Valiumene på 10mg skal man være skeptisk til. De er som sagt lagd i pakistan på lisens fra Hoffman Roche i Sveits, men kan like godt være kopier som ser ekte ut.
Hvordan er effekten da? Kan du si noe mer enn at øya går i kryss? Mange rusmidler som gir den effekten..
Kjøpte ti 10mg Roche valium på brett på plata i dag, og disse var meget effektive. Gav en god Diazepam-rus. Diise var lyse i fargen, en god del lysere en Mano-valiumene.
Sist endret av solomon; 30. april 2011 kl. 21:05.