Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3381
Hva er best å sløve bort fyllenerver på når du har vært en uke på fylla og kroppen din har hetetokter og angst?

Hvordan fungerer de å combe?
Det er akkurat samme medikammentet med det samme virkestoffet bare produsentene er forskjellige.
Trådstarter
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Det er akkurat samme medikammentet med det samme virkestoffet bare produsentene er forskjellige.
Vis hele sitatet...

Noen sier jeg bare skal ta en halv for å få sove. Eller skal man smelle til med en hel? Hvor lenge skal man vente da etter en halv før man tar en halv til?
7.5 mg du har? Ta en hel og du blir i fin form etter 20 minutter.
Trådstarter
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
7.5 mg du har? Ta en hel og du blir i fin form etter 20 minutter.
Vis hele sitatet...

7,5 mg ja!
Skal du sove så annbefaler jeg å ta en 7.5 mg. Legge deg i senga så fort du merker sløvheten. Ikke drøy det, imovane varer ikke så lenge.
Trådstarter
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Skal du sove så annbefaler jeg å ta en 7.5 mg. Legge deg i senga så fort du merker sløvheten. Ikke drøy det, imovane varer ikke så lenge.
Vis hele sitatet...

Aight man! Jeg har 1 1/2 zopiklone og en hel Imovane (7,5 mg)
Legg deg FØRST, ta begge to og tenk på noe morro.. Etter 15-20 minutter er du i drømmeland og blir der minst 8 timer... Imovane gir deg en ubehagelig dag etter bruk da alt smaker dritt (mange får dette problemet)!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Ta en STOR slurk vann i munnen for du putter inn tabletten.
Svelg alt sammen fortest mulig uten at tabletten er i kontakt med innsiden av munnen.

Forebygger den jevlige smaken..
ta en hel, zypiklone og imovane er digg og sove på, fr dett av legen grunnet innsovning problemer, foretrekker dog stilnoct, da du får mindre "hangover" dagen etter....
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ta en STOR slurk vann i munnen for du putter inn tabletten.
Svelg alt sammen fortest mulig uten at tabletten er i kontakt med innsiden av munnen.

Forebygger den jevlige smaken..
Vis hele sitatet...
Man skulle jo tro det,men jeg har pakka pilla inn i rizzla papir og svelget det,men jeg har fortsatt fått den jævla smaken i kjeften dagen etter.
Merkelig.
Så vidt jeg har fått med meg er det vel en av fire (25%) som ikke merker smaksproblemene med imovane.. Og det hjelper lite å kapsle de inn! (Tror du ikke produsenten hadde kostet på et tynnt lag på de hvis det hjalp?)
Men hvorfor silte med dette? Stilnoct som nevnt over her funker like bra uten drittsmak dagen etter...
Stilnoct funker bedre og du slipper hangover eller angstdempende husker ikke hva jeg fikk begynner på a. Melatonin (fås kjøpt under disk i sverige) eller hos lege. Vallergan(antihistamin) er bare drit hangover og sur dagen etter
Jeg har en onkel som har sterk panikk angst han sier Imovane er det kraftigste off-label angst demperen. Det slår Valium, Xanor og flunipam i følge han. Nedsiden er at man blir veldig trøtt og det varer ikke lenge.
Sist endret av MacinMan; 16. april 2011 kl. 21:11.
Sitat av MacinMan Vis innlegg
Jeg har en onkel som har sterk panikk angst han sier Imovane er det kraftigste off-label angst demperen. Det slår Valium, Xanor og flunipam i følge han. Nedsiden er at man blir veldig trøtt og det varer ikke lenge.
Vis hele sitatet...
Dette er en veldig individuell ting.Jeg får mye bedre angstdempende effekt av xanor og flunipam,jeg kan være enig at den slår valium i noen tilfeller.
Jepp vi er alle forskjellige.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ta en STOR slurk vann i munnen for du putter inn tabletten.
Svelg alt sammen fortest mulig uten at tabletten er i kontakt med innsiden av munnen.

Forebygger den jevlige smaken..
Vis hele sitatet...
Fortalte legen min om den forferdelige ettersmaken, hun responderte med latter, for så å si; vil får vel finne noe du kan bruke i og med du er av de få prosentene som får den.
Min opplevelse er at du ikke slipper unna samme hva du prøver for å slippe den.
Sitat av Bøllefrø Vis innlegg
Fortalte legen min om den forferdelige ettersmaken, hun responderte med latter, for så å si; vil får vel finne noe du kan bruke i og med du er av de få prosentene som får den.
Min opplevelse er at du ikke slipper unna samme hva du prøver for å slippe den.
Vis hele sitatet...
Har aldri opplevd den metal-smaken.