Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1098
Vanskelig å forkorte temaet på en forståelig måte i overskriften.


Er det samme prinsipp som med alkohol? At man blir mindre ruset, jo mer man har spist? Da tenker jeg på om jeg tar et par valiumer.
tror ikke det blir noe mindre effekt, tror at grunden til at du blir mindre rusa når du har drikki alkohol og spist mye først er for det alkoholen bruker lengre tid på å nå systemet, alkoholen blir fordelt over en lengre periode på en måte.
Mhm, rusen kommer senere, og varer litt lengre, men blir også mildere.. Om man tenker som alkoholteorien.
Jeg synes i alle fall slike ting funker best på "tom mage" (nå er vel ikke magesekken helt tom uansett hos de fleste vanlige nordmenn).
▼ ... over en uke senere ... ▼
Helt eni med cherie, alle piler virker mer,Sterkere nor en ikke spiser, før de virker,
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bindes ikke diazepam med fett? Isåfall vil det være en ide å ha litt mageinnhold.
Sist endret av Mexxy; 23. april 2011 kl. 23:47.