Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1792
Disse er preparatene jeg går på atm:
Fentanyl patch (durogestic)
Palladon
Xanor (ved behov)
Actiq (ved ekstremt behov)
Rivotril (også ved behov)
Jeg har også oxycontin og oxynorm, men bruker det ikke.
Så ja, jeg har en enorm toleranse.

Men jeg har lyst på noen øl til maten og muligens litt vin. (har en stor feiring i dag)
Er det noen som har formeninger om dette er lurt?
Sist endret av Tothep; 15. april 2011 kl. 20:01.
Du må ha en veldig liberal lege!Fy faen for en liste med preparater du får..
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Du må ha en veldig liberal lege!Fy faen for en liste med preparater du får..
Vis hele sitatet...
Er vell godt mulig han faktisk trenger hele lista også
Sist endret av Aaatcho; 15. april 2011 kl. 20:09.
du kjenner vel når du har fått nok, så en pils eller fire skulle vel gå greit. Hvor gammel er du forresten?
Majestic 12
Tothep's Avatar
Trådstarter
Tja.
Trenger vel ikke alt.
Men takker ikke nei til det.

Palladon er syk da.

Jeg er 33 år
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Er vell godt mulig han faktisk trenger hele lista også
Vis hele sitatet...
Såklart,men viss jeg hadde trengt de samma stoffene,så hadde jeg aldri fått alt det her av legen min.
Majestic 12
Tothep's Avatar
Trådstarter
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Såklart,men viss jeg hadde trengt de samma stoffene,så hadde jeg aldri fått alt det her av legen min.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er sykt at der er så stor forskjell på leger.
Jeg har kompiser som har hatt skikkelige episoder med miks av noen av disse stoffene og alkohol, men dette var da mye mer enn litt til maten.
Drikk med måte, ta deg litt tid til å finne ut hvor påvirket du er osv før du evt. drikker mer.
Majestic 12
Tothep's Avatar
Trådstarter
Sitat av Scabby_Gabby Vis innlegg
Jeg har kompiser som har hatt skikkelige episoder med miks av noen av disse stoffene og alkohol, men dette var da mye mer enn litt til maten.
Drikk med måte, ta deg litt tid til å finne ut hvor påvirket du er osv før du evt. drikker mer.
Vis hele sitatet...
Høres fornuftig ut.
Noe er sikert styr unna Rivotril,Xanor,oxynorm, Så tror jeg du kan ta deg lit rødvind eller noen øl.Men Fentanyl patch (durogestic)Palladon,Actiq,Vet jeg ikke noe serlig om så du for prøve deg frem.
Nå kjenner ikke jeg til de andre midlene du nevner, men Xanor og Rivotril burde du styre unna dersom du skal drikke alkohol. Med mindre du ønsker å være selskapets "center of attention" - og ikke på en god måte. Det skal ikke så mye alkohol til før den komboen blir skikkelig nasty hos de aller fleste.