Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3601
Fikk noen piller hos en kompis som heter Anrarax. De er på 25 mg, og da lurer jeg på om det er ett C eller B preparat, og om man kan ruse seg på det?
Kan det kombineres med noe? Var visst rød trekant på esken.

Ups, en del skriveleifer ute å går...Antarax...skulle det stå!!
Ville vært skeptisk. Finner ingenting i felleskatalogen om dem :/
Jeg tror vel du mener Atarax fra UCB Pharma. De sterkeste av de er på 25mg. Det er et antihistamin med moderat til sterk sløvende virkning, det står oppført her i Norge som et C-preparat anxiolytika (til bruk mot angst, uro og spenninger) men kan brukes like fint mot allergi og lettere søvnproblemer. Det er et dårlig rusmiddel, du opplever ingen spesiell rus på det rett og slett. Du blir bare sliten og litt rolig på en rar måte. Antihistaminer øker heller ikke rusfølelsen av andre rusmidler i en så stor grad at det er noe vits å prøve.
Helt enig Totskalle.

Jeg vil heller si at antihistaminer ØDELEGGER rusen!

Og hva Atarax angår, så funker den dårlig mot angst. Men den hjelper bra mot kløe og høysnue.
Er nok Atarax som andre har nevnt her. Har så godt som null ruseffekt.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
vil tro ta du i beste(?) fall blir litt søvnig.
Luftboble's Avatar
Trådstarter
11 0
Akkurat, da havner den i samlingen min med Truxalen min...Fikk utskrevet Vallergan hos legen min idag, og funket ikke den, skal jeg få ett B-preparat. Ble så sløv av Truxalen dagen derpå, følte meg rett og slett lat, så den har jeg sluttet med!!
Det er sikkert for seint men Vallergan ville jeg advart mot hvis du har planer om å ha en fin dag i morgen!
Er ikke noe piller å spise hvis du er ute etter rusvirkning. Gikk selv fast på dette, men uten noe virkning i det hele tatt.
Spiste også en pakke ed 100stk en dårlig dag en gang, ble faktisk ikke trøtt en gang. Kan i grunn ikke se noe problem i det å bare prøve selv å se hva som skjer, de virker ekstremt harmløse, men hvis du lurer så kan du jo google..
Luftboble's Avatar
Trådstarter
11 0
Har ikke hentet dem ut enda, men skal prøve dem en stund for å se. Dersom jeg blir sløv dagen derpå, sånn som ble med Truxalen, skulle jeg få noe sterkere. Stiltinoc nevnte legen.
Dersom jeg blir sløv dagen derpå
Vis hele sitatet...
Det er da bare å ta dem tidligere på kvelden. De er ikke så kraftige at du sovner av dem før du legger deg uansett.
Sitat av Luftboble Vis innlegg
Har ikke hentet dem ut enda, men skal prøve dem en stund for å se. Dersom jeg blir sløv dagen derpå, sånn som ble med Truxalen, skulle jeg få noe sterkere. Stiltinoc nevnte legen.
Vis hele sitatet...

Dersom du blir sløv dagen etter av Truxal, vil jeg nesten kalle deg heldig. Å stiltnoct er et B preparat, som ikke kan sammenlingnes med Atarax som er et C preparat. Men for all del, prøv det du ønsker, men ikke sammenlign A, B, eller C preparater, det blir helt feil!
Sitat av Luftboble Vis innlegg
Har ikke hentet dem ut enda, men skal prøve dem en stund for å se. Dersom jeg blir sløv dagen derpå, sånn som ble med Truxalen, skulle jeg få noe sterkere. Stiltinoc nevnte legen.
Vis hele sitatet...
Syntes broder molekylet Imovane er det best sovemiddelet.
Vil påstå at Apodorm er bedre jeg men, men spiser jeg mer enn en eller to så blir jeg bare i humør til å finne på noe annet enn å legge meg. Men smak å behag det der..