Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 949
Hey!

Jeg lurer på hvordan jeg kan få tilgang til programmer som er låst på skolenettet, f.eks diverse spill og pokerprogrammer.

Mvh d.dog
Enkelt og greit, kjøp deg mobilt bredbånd. Koster 350kr i mnd.
Trådstarter
3 0
Finnes det ikke en enklere løsning?: )
proxy (titegn)
Trådstarter
3 0
og det går?
Sitat av D.dog Vis innlegg
og det går?
Vis hele sitatet...
ja -titegn-
1. Registrer deg her og last ned programmet. Samme hvilket versjon, bare den støttes av pcen.
2. Åpne programmet og trykk på "Configure".
3. Trykk på "Wizard", la alt stå som det gjør og trykk next. Dette kan ta en stund.
4. Velg en av proxyene som kommer opp på listen.
5. Gå til nettleseren din og endre proxy-instillingene. Dette er mine innstillinger i firefox.


Det viktige er at HTTP, SSL og FTP er satt til 127.0.0.1 (localhost) og port 8080, og at SOCKS(5) er satt til 127.0.0.1 og port 1080.

6. Kos deg med internett uten sperrer.

Dette funker hvis læreren stenger nettilgangen på f.eks. prøver, ikke det at jeg oppfordrer noen å jukse.

Noen spill osv. funker ikke gjennom bare Your Freedom pga. at du ikke kan stille inn proxy-instillinger, men det er jo en løsning på det også.

1. Last ned SocksCap herfra og installer det.
2. I innstillingene skriver du dette:



3. For å legge til programmer trykker du på "New".
4. Fyll ut det du vil, eks:



5. Start Your Freedom.
6. Trykk "Run!" i SocksCap.

Dette funker til WoW for de av dere som liker denslags.

Enjoi.