Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 468
Jeg vurderer å finne en deltidsjobb når jeg har fri på turnusperiodene mine. Selv er jeg overhodet ingen BI-type med sleik, dress og skrytende istagram-kontro. Men jeg innbiller meg å ha et velartikulært vokabular, og er flink til å conecte med mennesker.

Det eneste som lokker meg med en salgsjobb er at det kan generere en høy inntekt.

Finnes det forsikringsrådgivere her inne? Hvor mye tjener dere? Og hvor mye arbeid skal til for å lykke?
Jobbet som forsikringsrådgiver i veldig tidlig alder når det kun var noen få selskaper på markedet. Det var en ok jobb da hvor folk var meget interessert i å sammnligne priser.

Forsøkte for ikke så mange år siden og satt igjn med ett inntryk at det var veldig vanskelig å komme inn som ny og dra på med gode salgstall. De som tjener godt har som regel en portefølje de har bygget seg opp igjennom mange, mange år. Også er det nå veldig mange forsikringsselskaper på markedet så sikkert stor forskjell på om du jobber for en av de 3-4 store eller ett av de 50 andre.

Når det kommer til salgsjobber som betaler raskt så er Fiber, strøm og mobil abbonemang i den gata men de er ganske tunge jobber hvor innsats, godt miljø, stå på vilje og tro er nøkkelingrediensene og ikke alt står på deg selv men å komme inn ett sted med ett godt driv man kan bli med på.
Trådstarter
Sitat av Janikverulani Vis innlegg
Jobbet som forsikringsrådgiver i veldig tidlig alder når det kun var noen få selskaper på markedet. Det var en ok jobb da hvor folk var meget interessert i å sammnligne priser.

Forsøkte for ikke så mange år siden og satt igjn med ett inntryk at det var veldig vanskelig å komme inn som ny og dra på med gode salgstall. De som tjener godt har som regel en portefølje de har bygget seg opp igjennom mange, mange år. Også er det nå veldig mange forsikringsselskaper på markedet så sikkert stor forskjell på om du jobber for en av de 3-4 store eller ett av de 50 andre.

Når det kommer til salgsjobber som betaler raskt så er Fiber, strøm og mobil abbonemang i den gata men de er ganske tunge jobber hvor innsats, godt miljø, stå på vilje og tro er nøkkelingrediensene og ikke alt står på deg selv men å komme inn ett sted med ett godt driv man kan bli med på.
Vis hele sitatet...

Takk for godt svar