Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 676
Nå er det ikke så lett å forklare hvor jeg er i spillet, for stedene er ganske like.. men jeg er på "We have hostage" levelen. Rett etter at jeg har vært i en nokså stor sal.. med en 4-5 av disse militær gutta.. skal jeg opp i en heis. Problemet er at når jeg er halvveis, loader spillet, og etter det blir jeg bare stående i heisen og miste mer og mer liv. Jeg kan ikke røre meg..

har prøvd å stå forskjellige steder i heisen, men det har ingen betydning. Jeg dør uansett. Dette er helt klart ikke meningen at skal skje, men er det noen andre som har problemet? Er det en vanlig bug? isåfall.. finnes det en patch som fikser netopp dette?
Prøv å dukke mens du er i heisen. Eventuelt, sett på noclip i consolen.
se om du kan få tatt et screenshot av stedet, gjerne området før du går inn i heisen.
Hopp rett før. HL var fult av sånne bugs.
Funka ikke å dukke... men å hoppe akkurat når spillet skulle loade (slik at du var i lufta etter loadingen) fiksa det! (thanks Laurentius)