Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  119 5586
Jeg trenger et nytt skjermkort, hos faren min... Pappa betaler
Det skal ikke koste for mye, (rundt 1k-2,5k) men fortsatt få mye for pengene. Skal brukes til gaming... (det gamlet kjørte minecraft på 20-30 fps...) men dette skal hovedsakelig ikke brukes til minecraft men Blops og bf3.
LES REGLER
Sist endret av Spirituell; 6. juni 2012 kl. 22:37.
Hvorfor holder du deg ikke til EN tråd?

Helt utrolig. Hvis du bruker den forrige så blir alt mye lettere
Sist endret av Tryllestav; 6. juni 2012 kl. 22:38.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Pappa betaler
Vis hele sitatet...
likte den du
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tryllestav Vis innlegg
Hvorfor holder du deg ikke til EN tråd?

Helt utrolig. Hvis du bruker den forrige så blir alt mye lettere
Vis hele sitatet...
Fordi den andre tråden handler om hos moren min.
Greide du virkelig ikke og tenke selv at det kortet som blei anbefalt i den andre tråden også fungerer hos pappa?
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sittnduck Vis innlegg
Greide du virkelig ikke og tenke selv at det kortet som blei anbefalt i den andre tråden også fungerer hos pappa?
Vis hele sitatet...
Jaja men jeg kan bruke mere penger her en hos mamma...
Linker igjen, jeg; HD7850
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jaja men jeg kan bruke mere penger her en hos mamma...
Vis hele sitatet...
Si "'Jeg skal ha to kort, en til X og en til X" så får du fint med svar.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Si "'Jeg skal ha to kort, en til X og en til X" så får du fint med svar.
Vis hele sitatet...
Men er bedre å kjøpe to billige eller et dyrt
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
pls go

Det Freddy_Fred5 mener er at du skriver at du skal ha to kort i samme tråd.
Jeg ber til de høyere makter om at det skal bli aldersgrense på freak.no

Praise the lord!


Du kunne bare forklart i den andre tråden! " greit da går jeg for det opsettet dere anbefalte Takk for hjelpen. men jeg skal også ha et skjermkort til som jeg skal bruke i pc'n min hos pappa, jeg kan bruke opp til 2.5 k

Easy as that!
Sist endret av wizhl; 6. juni 2012 kl. 23:06.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Men er bedre å kjøpe to billige eller et dyrt
Vis hele sitatet...
å herregud... Det kommer helt ann på, men tror Freddy_Fred mente noe helt annet.

OT: Dette er et helt fint skjermkort http://www.dustinhome.no/product/501...Provider_dacsa
Sist endret av iColdman; 6. juni 2012 kl. 23:04.
Sitat av wizhl Vis innlegg
Jeg ber til de høyere makter om at det skal bli aldersgrense på freak.no

Praise the lord!
Vis hele sitatet...
Be til satan mens du er i gang.

Kjøp et 7870 eller noe i den duren
Sitat av wizhl Vis innlegg
Jeg ber til de høyere makter om at det skal bli aldersgrense på freak.no

Praise the lord!
Vis hele sitatet...
Nei hadde vært bedre om alle som ikke fulgte reglene ble banna så fort som mulig
Sitat av iColdman Vis innlegg
Nei hadde vært bedre om alle som ikke fulgte reglene ble banna så fort som mulig
Vis hele sitatet...
sant nok! greit at du er ny og alt det pisset der, men faen det går ann og bruke hodet.


Jeg ser for meg TS som en retard med briller og tenna på tørk og er stolt over at han har fått 1 hår på Piiiiiiiiipen


EDIT: Piiiiipen minte meg om denne sangen Artig kar det
Sist endret av wizhl; 6. juni 2012 kl. 23:13.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Helt fin den, du kan evt. vente på GTX 660..
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av wizhl Vis innlegg
sant nok! greit at du er ny og alt det pisset der, men faen det går ann og bruke hodet.


Jeg ser for meg TS som en retard med briller og tenna på tørk og er stolt over at han har fått 1 hår på Piiiiiiiiipen


EDIT: Piiiiipen minte meg om denne sangen Artig kar det
Vis hele sitatet...
Jeg har Six pack og trener to ganger i uka så...

Sitat av Fekillix Vis innlegg
Helt fin den, du kan evt. vente på GTX 660..
Vis hele sitatet...
Endelig noen som er positive!
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jeg har Six pack og trener to ganger i uka så...


Endelig noen som er positive!
Vis hele sitatet...
Cool story bro. 660ti kan du vente på ja, den er nok best for deg.
Vi syntes du bare er litt dårlig til å tenke selv og slikt..
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av iSatan Vis innlegg
Cool story bro. 660ti kan du vente på ja, den er nok best for deg.
Vi syntes du bare er litt dårlig til å tenke selv og slikt..
Vis hele sitatet...
Sorry jeg er ny her

Så jeg skal vente til 660 kommer, men hvor mye vil det koste. Og er den bedre en den jeg spurte om?
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jeg har Six pack og trener to ganger i uka så...


Endelig noen som er positive!
Vis hele sitatet...
Klassiker.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Sorry jeg er ny her

Så jeg skal vente til 660 kommer, men hvor mye vil det koste. Og er den bedre en den jeg spurte om?
Vis hele sitatet...
Sikkert rundt 2-3K.

Den yter litt bedre enn HD7950 kortet du linket til, men vil mest sansynlig yte dårligere i SLI (To eller flere nVidia GPU'er koblet sammen) enn HD7950 i CrossfireX (To AMD GPU'er koblet sammen).

AMD GPU'er fungerer bedre sammen enn nVidia GPU'er sammen..
Sist endret av Fekillix; 6. juni 2012 kl. 23:35.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Sikkert rundt 2-3K.

Den yter litt bedre enn HD7950 kortet du linket til, men vil mest sansynlig yte dårligere i SLI (To eller flere nVidia GPU'er koblet sammen) enn HD7950 i CrossfireX (To AMD GPU'er koblet sammen).

AMD GPU'er fungerer bedre sammen enn nVidia GPU'er sammen..
Vis hele sitatet...
Da tror jeg at jeg venter takk for hjelpen...

Sitat av iSatan Vis innlegg
Cool story bro. 660ti kan du vente på ja, den er nok best for deg.
Vi syntes du bare er litt dårlig til å tenke selv og slikt..
Vis hele sitatet...
Saken er at jeg er ikke så feit som wingstofredemsjon og sitter inne hele tida og spiller.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jeg har Six pack og trener to ganger i uka så...


Endelig noen som er positive!
Vis hele sitatet...
ÅJ!!! GRATULERER!!!! for og få six-pack så trenger du bare og være tynn og ikke spise så mye....

Jeg trener 4 ganger i uka. men da trener jeg armer (musklker) og ben jeg gidder ikke og trene magen fordi jeg har såpass lite fett så six-packen syntes men jeg går fortsatt ikke og skryter av at jeg har sixpack...

du trener sikkert fotball?
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Da går jeg for 660 vis det er det dere anbefaler...

Sitat av wizhl Vis innlegg
ÅJ!!! GRATULERER!!!! for og få six-pack så trenger du bare og være tynn og ikke spise så mye....

Jeg trener 4 ganger i uka. men da trener jeg armer (musklker) og ben jeg gidder ikke og trene magen fordi jeg har såpass lite fett så six-packen syntes men jeg går fortsatt ikke og skryter av at jeg har sixpack...

du trener sikkert fotball?
Vis hele sitatet...
Nei klatring.
Skulle bare få han andre til å holde skjeft
Hvis******
Jesus christ så mange tråder det ble laget av denne TS O.o
Sitat av fredde1309 Vis innlegg


Endelig noen som er positive!
Vis hele sitatet...
Om du hadde greid og oppført deg på dette forumet og ikke spamme ned hele forumet så hadde jeg vert hyggelig med glede...

du er ny på freak... om du hadde vert ferdig på barneskolen og starter på ungdomskolen og det førtse du hadde gjort var og løpe rundt som en 5 åring i klasserommet sa hadde folk fått et intrykk av hvordan du er...

og deet har netopp vi fått av deg.. tulling som lager unødvendige tråder som jeg/andre freaks. har hinta til i hele kveld!!!

er ikke lett og ta sånne som deg seriøst og nesten alt du skriver er piss preik!
Sist endret av wizhl; 6. juni 2012 kl. 23:51.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av jugax Vis innlegg
Hvis******
Vis hele sitatet...
?????????????
Du skrev ''vis''.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Hvorfor anbefale og vente på et kort som ikke er ventet og komme før høsten?
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Sorry jeg er ny her

Så jeg skal vente til 660 kommer, men hvor mye vil det koste. Og er den bedre en den jeg spurte om?
Vis hele sitatet...
BRUK HODET!!! selvfølgelig er den bedre en den du linket til når han ANBEFALER deg og vente


Faen Tror jeg tar meg en ferie fra freak helt til du blir utestengt eller noe...

Går det an og blokke alt fra han freaks? så jeg ikke ser et eneste ord av hva han skriver ?

VÆRSÅSNILLOGBRUKEHODE!
Kjøp GTX 670 though, billig og verdt pengene.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av wizhl Vis innlegg
Om du hadde greid og oppført deg på dette forumet og ikke spamme ned hele forumet så hadde jeg vert hyggelig med glede...

du er ny på freak... om du hadde vert ferdig på barneskolen og starter på ungdomskolen og det førtse du hadde gjort var og løpe rundt som en 5 åring i klasserommet sa hadde folk fått et intrykk av hvordan du er...

og deet har netopp vi fått av deg.. tulling som lager unødvendige tråder som jeg/andre freaks. har hinta til i hele kveld!!!

er ikke lett og ta sånne som deg seriøst og nesten alt du skriver er piss preik!
Vis hele sitatet...
Hvorfor faen rakker du ned på meg! Og jeg er ferdig på barneskolen og får 5+ i matte og engelsk. Hvis jeg hadde vert 5 år hadde jeg ikke klart å pugge til prøve... Sååå
Folkens, slutt nå. Han er en stor gutt og har six-pack .
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av wizhl Vis innlegg
BRUK HODET!!! selvfølgelig er den bedre en den du linket til når han ANBEFALER deg og vente


Faen Tror jeg tar meg en ferie fra freak helt til du blir utestengt eller noe...

Går det an og blokke alt fra han freaks? så jeg ikke ser et eneste ord av hva han skriver ?

VÆRSÅSNILLOGBRUKEHODE!
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde brukt hodet hadde du følgt reglene...
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Hvorfor faen rakker du ned på meg! Og jeg er ferdig på barneskolen og får 5+ i matte og engelsk. Hvis jeg hadde vert 5 år hadde jeg ikke klart å pugge til prøve... Sååå
Vis hele sitatet...
Vel det er jo en grunn til at folk reagerer slikt når det kommer inn folk som "deg" og spammer. Du vil nok skjønne det etterhvert hva vi mener med spamming og unødvendige poster.
Sist endret av Gulingen; 6. juni 2012 kl. 23:56.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av jugax Vis innlegg
Folkens, slutt nå. Han er en stor gutt og har six-pack .
Vis hele sitatet...
Sorry men jeg mente ikke å si det med Six pack.

Sitat av Gulingen Vis innlegg
Vel det er jo en grunn til at folk reagerer slikt når det kommer inn folk som "deg" og spammer. Du vil nok skjønne det etterhvert hva vi mener med spamming og unødvendige poster.
Vis hele sitatet...
Sorry da! Men jeg ville bare ha hjelp til pcgreier.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Sorry da! Men jeg ville bare ha hjelp til pcgreier.
Vis hele sitatet...
Joda, noen blir fort irritert og andre ikke :P for meg så har det ikke noe å si. Som jeg har forstått det så skal du ha "to" pcer? En til moren din og den andre hos faren din? Er det ikke bedre at du bare be dem spleise summene deres sammen slik at du får en god og stabil pc som vil takle dagens spill lett?
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Hvorfor faen rakker du ned på meg! Og jeg er ferdig på barneskolen og får 5+ i matte og engelsk. Hvis jeg hadde vert 5 år hadde jeg ikke klart å pugge til prøve... Sååå
Vis hele sitatet...
Fordi du er en reinspikka idiot... JEG SA at folk hadde reagert om du hadde løpt rundt som en 5 åring hadde folk reagert (jeg sa ikke at du var det) LÆR deg og les hva jeg skriver.. Virkelig utrolig at du får 5er'e når du ikke skjønner en drit av hva vi skriver her på freak...

Kanskje komme tilbake om noen år
Det er ikke verdt å vente på 660, bare gå for 7950.
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Kanskje begyne å utvikle en jerne som mange andre mennesker har. Kan ikke du slutte å prate dritt om meg så slutter jeg.
Slutt å krangle jenter!
BondeFaen
fredde1309's Avatar
Trådstarter
Sitat av jugax Vis innlegg
Det er ikke verdt å vente på 660, bare gå for 7950.
Vis hele sitatet...
Denne her? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=661725
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Hvorfor faen rakker du ned på meg! Og jeg er ferdig på barneskolen og får 5+ i matte og engelsk. Hvis jeg hadde vert 5 år hadde jeg ikke klart å pugge til prøve... Sååå
Vis hele sitatet...
Skriv engelsk da?

Dude... Ro deg ned. Vi alle forstår at du er ung, og usikker. Det er også helt greit at du gjør noen feil. Men, alle her på freak.no vil ha det mest mulig ryddig.

Jeg tviler desverre litt på at du får sånne enorme karakterer. Dog, det spiller ingen rolle, fordi det vi pratet om her var vel et nytt skjermkort?

Overse de som whiner, ta til deg det som folk sier på en høflig måte, og alle blir fornøyd!
Det er ingen her som vil noen noe vondt...
Selvom vi er et diskusjons forum, så gir vi gjerne litt hjelp til ting som dette på siden. Men da må ikke trådene spore helt av, slik som nå. Da mister vi fort denne muligheten.


Nok om det, over til tråden din.

Jeg tror et 7850 vil gjøre seg meget godt, eller som andre har nevnt, vent til 660ti. Uansett hva du velger av disse, så vil du få masse grafisk nytelse framover

Evt om du har nok penger, så kjøper du et 7970. Det er et knall kort!


Just Sayin'
Sist endret av hateitsomuch; 7. juni 2012 kl. 00:13.
Sitat av jugax Vis innlegg
Det er ikke verdt å vente på 660, bare gå for 7950.
Vis hele sitatet...
Ville jeg gjort og

TS: jeg er ikke den eneste som kommer til og "rage" om du fortsetter på den måten.. ikke noe frekt ment men du burde kanskje greie og tenke litt selv?

Og du sier til meg at jeg ikke skal bryte reglene ? jeg er fult klar over at jeg brøyt reglene for overdriving av capslock og at jeg ikke skal slenge dritt.
men jeg mener at du burde få høre det så du ikke blir sett på som den største retatden her på nFF

Og du brøyt regelverket du og
Ikke gi kjeft til brukere som bryter regelverket.

EDIT: bare for og ha sakt det karakterer har ikke ein *******' og si på dette forumet jeg vet om et par stk her som har 2-3 men som egnt er jævelig inteligente og bidrar mye til forumet...

Og karakterer på barneskolen? come on m8 !
Sist endret av wizhl; 7. juni 2012 kl. 00:15.
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jepp, da kjører du de fleste spill på hvertfall high settings .
Sist endret av jugax; 7. juni 2012 kl. 00:13.
Hmm er ikke 670 bedre enn 7950? eller har jeg bare sammenlignet dem helt feil? O.o
Sitat av fredde1309 Vis innlegg
Jeg har skinnypack
Vis hele sitatet...
Rettet på skrivefeilen din jeg, ditt troll