Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Spiller du CS?
Ja 24 42,11%
Nei 9 15,79%
Litt 15 26,32%
omfg plz jeg hater cs 9 15,79%
Stemmegivere: 57. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  49 4144
Najs, gaming forum Måtte bare ha en vote-poll for å se hvor mange her som spiller counterstrike.. selv begynner jeg å gå lei men skal ikke nekte for at jeg spiller en gang inniblant fortsatt!
Jeg spilte en del før, starta mot slutten av 1.0, og slutta rett etter 1.3, sugde hele tida.

Har ikke giddet å installere det, men jeg gjør det kanskje hvis jeg finner HL cd'n
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Skulle lagd en ANTI CS clan!!!
Begynner å bli sååå dritt lei av CS, ALLE spiller det jo, overalt der det er noen maskiner i nettverk er det CS. Alle snakker om det konstant når det er LAN osv. osv.
Huff, å huff, kanskje det er for at jeg er dritt dårlig i CS jeg er så lei, men...d**n
Kan vel ikke si at CS ikke er genialt og kult, men det begynner å bli LITT for gammelt nå...
Det er min mening om CS.

Og en ting til folk: Unreal Turnament!!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Den clanen hadde jeg blitt med i. Hehe
Danne klan imot CS er like ille som å danne klan for å spille CS ;)
MUHAHA!!
jeg hater cs, spiller det stortsett nå kun for å irritere, på skolen har hele klassen installert cs og når det er friendly fire joiner jeg med en gang, da våkner lamer'en i meg.

unreal tournament er greit nok på ctf og domination, men ellers spiller jeg veldig lite...
Counterstrike er da sjef! spiller ca 1 time hver dag... Skjønner ikke hvorfor dere blir blir lei cs. Det r0x0r 2k!

Unreal tour ble jeg lei av å spille det i ca 2 år. Da var det nok, spilte det faktisk ofte på internett med et 33.6 modem, og det var morro!

Venter bare på at pappa skal velge hvilken bredbånd jeg skal få, ikke meg som betaler så det er jo opp til han..
jeg sier bare en ting, Starcraft! Har spilt det i 4 år og er enda ikke lei. Det er rett og slett unikt!
CS er bare best.

starcraft?
....... O M F G ! ! !

Er så utrolig dritt!!
Og unreal tour.. Greit nok, men da spiller jeg heller Quake 3 (som ruler btw..)
seriøst? cs? hvem spiller slik dritt? Kveik for alle penga her
Jeg syns cs er ganske kjedelig. Har bare spillt det på no lan osv...

Syns flere burde begynne å spille litt mere utradisjonelle spill.
Hadde vært kult å spillt O. flashpoint på lan.
Har spilt det siden beta 2 og er drittlei fordi jeg suger og blir ikke bedre uansett hvor mye jeg spiller! Forbanna avhengighets spill, nå spiller jeg bare en gang i blant men det er ikke ofte lenger.
Opprinnelig postet av Knightrider
Hadde vært kult å spillt O. flashpoint på lan.
Vis hele sitatet...
O. Flashpoint på lan er det kjedeligste jeg har opplevd..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
aq2 eier cs! selv om jeg bare har spilt den alle første betaen av cs som har kommet ut
Opprinnelig postet av Gusto
aq2 eier cs! selv om jeg bare har spilt den alle første betaen av cs som har kommet ut
Vis hele sitatet...
Helt til b5.2 var CS litt krøkkete. Mange som syns b5.2 var den beste versjonen, men det tror jeg heller er for de vil virke "k00le". b6.0 og ihvertfall b7.0 og oppover ble en god del bedre. v1.3 ble dog litt for mye for pcen min / Isdn. v1.1 uten hitbox bugs *aaah*
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjekt å ikke ha spilte beta 5.2 så man slipper å ergre seg over at den eventuelt var tøffere eller noe slikt =P
cs suger hard nisse... et av de lameste spillene jeg har vært borti

AQ2 rokker derimot meget hardt...


bare så jeg får sagt det så er alle disse fps "prøve å ligne på virkelighetenspill" bare dårlige etterligninger av AQ2..

AQ2 kom først... og de prøvde ikke å gjøre det så virkelig at det blir kjedelig sånn som cs og Ahl og en del andre suge ting
altså.. i cs 1.4b så er 80% av deathsa headshot skudd.. av en eller annen merkelig grunn. jeg sikter med ett eller annet våpen og så tar jeg noen burst-shots.. pang pang pang, hs..

og dessuten er hitboxene i 1.4b tweaka til 95% nøyaktighet eller noe.

blir fett..
spilt siden første betan kom ut... sammen med avalon gjengen(den butikken på paleet med mye rart i -> [AGC] <- de spiller q2 ctf)
uansett spilte vel fra beta 1 til beta 5 eller.no, var med i klan og sånt men ble über lei av all våpen forandingene.. uansett quake eier ALT, her kreves d faktisk litt mer enn å ta en røyke og chillen bak ei kasse
Better than thou.
AQ2 og CS er jo to helt forskjellige sjangre. Jeg spiller AHL av og til, og selvom det sikkert ikke er like gøy som AQ2, så syntes jeg fortsatt CS er bedre, fordi det må litt teamwork til, og det er liksom ikke bare å løpe rundt med hagle og slenge seg 80 meter bortover bakken. Det blir liksom mer realistisk.
Sist endret av Carlo; 31. januar 2002 kl. 10:55.
zeth's Avatar
Trådstarter
Uansett hva de gjør med CS så blir det ikke bedre, det blir bare annerledes.. CS er ikke det det en gang var (for meg), og jeg kommer nok aldri til å spille aktivt igjen uansett - så hva nye versjoner bringer er for meg et fett
Better than thou.
Når du beskriver det på den måten hørtes det ut som en sport eller no.
er det ikke det det har blitt a? ..
zeth's Avatar
Trådstarter
Fotball v2.1 eier
Jeg har ikke spilla cs så lenge, begynte vell å spille like før 1.3 kom ut.. Spilla en gang for noen år siden på lan også, men fatta ikke så mye da, så jeg synes det hele var ganske teit. Men siden jeg jobber på en internetcafe er det jo en fordel at jeg setter meg inn i cs, siden det er det folk for det meste gjør. Synes bare det blir kjekkere å kjekkere jeg. Men jeg spiller ikke public, det blir for lame, spiller bare på lanserveren på jobb. Teit når folk med aimbot, ogc og wallhack + x antall cheats skal ødelegge gleden for resten av folka! Har spilla en del pcw og cb matches for klanen jeg spiller i også, men når halvparten av cs norge er under 14 år så tar det også litt av gleden vekk.. ikke så gøy å høre på folk som whiner å sier "omg, l4m3r n00b, kthxbye, omg ogc h0r3, CHEATER!" Det blir liksom litt for teit..
beautiFCK ja.. er dama si d, hver gang jeg fyrer opp quaken min skjønner jentene ingen ting; "hva slags laberynt er d du går rundt i der a?, blir du ikke lei d?" kan tenke meg gutta på inet kafe`n får hakeslepp når du forteller at "nja, colt`en var mye bedre i beta 3, da du kunne zoome.."
Åssen internett cafe jobber du på?

Btw, halvparten av cs norge er ikke under 14 - de bare oppfører seg sånn
zeth: jobber på Dataport Stavanger jeg

na1t: er en del gutter som kikker en del når det sitter en jente og spiller cs ja.. så tenker dem at "nå skal vi inn å eje henne, hun kan sikkert ikke cs engang" eller enda bedre når dem sier til meg "haha, nå skal vi inn å eje deg" for så å bli såååå ejd selv :P har funnet ut at gutter tåler dårlig å bli skutt av jenter :P spilte forresten q3 også før.. men jeg spiller bare en gang i blandt nå.. synes cs er litt kjekkere.. føler q3 er mer sånn uoversiktelig og mer basert på flaks egentlig :P
Med den nye paladin anticheat saken ehh greia er det mye vanskeligere og cheete, Paladin eier Punkbuster!!!

BeautiFCK du burde joine Sisters of Terror en clan bare for jenter, og for og være helt erlig så eier de meg , men det gjør ikke noe for når jeg klarer og drepe ei av de så kan jeg rope HA BITCH! DØ DØ DØØØØØ!! (Rundt her pleier en eller annen KillhaBabe og drepe meg)
Ikke join SoT, just my advice
Synd du ikke spiller CS public.. vis ikke så kunne jeg ha ejd deg
Neida, jeg suger i CS, men vis du föler for litt public gaming en kveld og teste meg kan du teste følgende servere.

cs1.s-44.net
cs2.s-44.net
match.s-44.net

cs2.s-44.net har bare custom maps, de kan lastes ned fra storage.s-44.net/maps.zip (109Mb) eller via www.s-44.net -> trykk på Files

Dette gjelder forsåvidt alle som vil vise opp seg litt

Happy hunting!
cs e knallspel ja

spelte da litt før i tida. men slutta når v1.0 kom.
har begynt å spele det no igjen. spelar 1.3 på skulen kvar dag.
blir kjekkare og kjekkare
Better than thou.
S-44 serverene er alltid tomme da.. Kjipt egentlig, for pleier å få grom ping liksom..
nej, jeg joiner for faen ikke SoT, jeg har forresten vært med der, var 3 jente som joina. SoT suger hardt! og ejer ikke en plass. bare en gjenge med bimbojenter som får oppmerksomhet fordi dem "spiller" cs. Dem spiller ikke engang cb matcher selv. en del av folk jeg kjenner har spilt mer enn en match for SoT :P SoT taktikk som CT på de_dust er forresten "Storm the front" :P
Greit å ha no tomme å servere å bruke når vi på #nff spiller om kvelden, så slipper vi å spille med 150 mot 0 i ping med Carlo
Opprinnelig postet av beautiFCK
nej, jeg joiner for faen ikke SoT, jeg har forresten vært med der, var 3 jente som joina. SoT suger hardt! og ejer ikke en plass. bare en gjenge med bimbojenter som får oppmerksomhet fordi dem "spiller" cs. Dem spiller ikke engang cb matcher selv. en del av folk jeg kjenner har spilt mer enn en match for SoT :P SoT taktikk som CT på de_dust er forresten "Storm the front" :P
Vis hele sitatet...
/me husker SoT killababe hadde automsg (eller bare msg'a veldig ofte) på #counterstrike.no hvor hun reklamerte for hjemmesiden til SoT osv. Tror ikke dem er like opptatt med CS som dem er med oppmerksomhet
Opprinnelig postet av Carlo
S-44 serverene er alltid tomme da.. Kjipt egentlig, for pleier å få grom ping liksom..
Vis hele sitatet...
Carlo:
Det stemmer veldig bra.. de er som oftest tomme, men joiner opp med en kompis eller to..ligger på gjennomsnitt 30 i ping

Zeth:
Spiller dere ofte CS på kveldene? I såfall, bruk s-44 serverene så kanskje jeg kan drepe deg litt
Opprinnelig postet av DanBanan
Spiller dere ofte CS på kveldene? I såfall, bruk s-44 serverene så kanskje jeg kan drepe deg litt
Vis hele sitatet...
Jeg har vært med å spille en eller to ganger, tror de andre tar seg en runde inniblant. Komme på #nff på efnet så ser du når det skjer
Better than thou.
Opprinnelig postet av zeth
Greit å ha no tomme å servere å bruke når vi på #nff spiller om kvelden, så slipper vi å spille med 150 mot 0 i ping med Carlo
Vis hele sitatet...
Det kalles ikke lagg, det kalles handikap!
Har ikke så mye å si uansett, du eier meg uansett liksom.
Opprinnelig postet av Carlo
Har ikke så mye å si uansett, du eier meg uansett liksom.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe gøy å eie deg 50%, når jeg kan eie deg 100%
at SoT har egen bildeside med bilder av alle jentene i klanen sier vell egentlig sitt? :P
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av beautiFCK
at SoT har egen bildeside med bilder av alle jentene i klanen sier vell egentlig sitt? :P
Vis hele sitatet...
url?
www.sot.says.no :P ironisk nok. leker hard to get hele gjengen.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
takk
Opprinnelig postet av zeth


Jeg har vært med å spille en eller to ganger, tror de andre tar seg en runde inniblant. Komme på #nff på efnet så ser du når det skjer
Vis hele sitatet...
vel, kanskje jeg får begynne og lurke rundt på irc jeg også da..
hakke så mye og si egentlig, men samma det, eller?
OK OK jeg skjønner jeg er tydligvis ikke opplyst nokk til og vite at SoT ikke er noe tess.

Over til noe annet nemli CS:Condition Zero, Jeg har hørt at det skal være LAW med der, altså en Light Antitank Weapon aka Raketkaster. Dette kan dømme CS til helvete og lenger.....
Opprinnelig postet av Zalderach
Dette kan dømme CS til helvete og lenger.....
Vis hele sitatet...
Kjempeforskjell på singleplayer og multiplayer (håper den lwp greia bare var til singleplayer lixom)
HL: S&I eier buksa av dere. Synd.

SoT er lattis.
▼ ... over en uke senere ... ▼
For å være erlig har jeg aldri prøvd CS, men har J*vlig lyst. Har Blueshift og Skal kjøpe meg vanlige half-life