Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  47 2643
Noen som vet hvor jeg kan preorder World of Warcraft Collectors Edition? De norske nettbutikkene har lagt ut standard edition idag har jeg sett, selvom det er en dag før den offisielle dato'en. Men jeg har hittill ikke sett collector edition på noen norske websider. Men derimot har svenskene og danskene lagt det ut. Merkelig at ikke nettbutikkene har lagt ut to forskjellige preorder spill (en standard, en collectors)!
World of Warcraft Europa har enda ikke fastsatt utgivelsesdato, men alle forhåndsbestillinger vil bli behandlet og sendt ut til spillets slippdato.

OBS! Vi beklager å måtte meddele at bestillinger på denne varen lagt inn etter kl. 12:00 den 24.11.2004 desverre ikke vil kunne bli ekspedert til spillets slipp-dato. Vi anbefaler derfor å bestille standard-versjonen av spillet som finnes her

Dette produktet vil være tilgjengelig torsdag 20 januar, 2005.

20. januar ja.
Du mener vel ikke at om du bestiller derifra, så får man være med på final beta? For det er det jeg tror camv er ute etter. Og på den siden, så står det intet om dette.
Hvordan får man beta-accsess når man forhåndsbestiller fra Gamezone? Får man den tilsendt eller noe?
Kan være at du ikke får det i det hele tatt, og det du forhåndsbestiller er bare retail-versjonen som blir sluppet ut i Januar. Det er jeg ganske sikker på at det er, siden det ikke står opplyst om noe annet på siden.
100 spenn for å spille betaen.. Er det verdt det da?
Ja.. det er det. Men de 100 spenna blir trukket fra når du kjøper "fullversjonen" hvordan? det vet jeg ikke... stod hvertfall på komplett.
Blir det? Wierd, da venter jeg med å forhåndsbestille WoW Collectors Edition
Har iaffal bestilt meg den pakken
Koshli!
Leste litt på forumer rundt omkring at Collectors edition er ekstremt begrenset så hvis du har en gyldig bestilling inne på den så ville jeg ikke gitt slipp på den
Eller dvs jeg ville jo gitt den til meg:P
I collectors; det derre dyret som du får, noen som vet om det har noen seriøs funksjon?

Tror ikke du får beta key fra gamezone forresten.
Stikk til EBGames på Byporten... *skal innom og hente beta keyen der imorgen*

(der kan du også bestille collectors edition)

Og ja, pengene blir trukket fra prisen du betaler når du får spillet.

Dyret har ingen funksjon uten om å være sosial (akkurat som mechanical squirrel som jeg laget i US Open :P )
Sist endret av Redstorm; 25. november 2004 kl. 21:54.
Trådstarter
jeg MÅ ha collectors edition... det er et must
Kan du vise meg hvordan jeg bestiller derfra?
Fordi ALLE steder, under ALLE land, er utsolgt av WoW Collectors Edition
Har sjekker Sverige, Danmark, Frankrike, Holland, UK og Norge. Forbanna #"!)€!§!
GaH!
Trådstarter
jeg har ikke klart å bestille jeg heller. tragisk... jeg MÅ ha! dette har jeg gledet meg til så sinnsykt lenge. urettferdig!

noen som vet om et sted hvor de fortsatt har collectors edition inne?
Jeg skal inn til Bergen idag, skal innom alle butikkene og spørre etter collectors.
WoW er tydeligvis populært ja...
Noen som vet prisen man betaler når man kjøper WoW (driter i betaen foreløpig) og hvor mye man må betale månedlig?
Trådstarter
Standard edition: 499 inkl. 1 måned spilling
Månedspris: ca. 100kr
vet ikke hvor jeg leste det men, men der jeg leste det sto det at det kom til og koste 8.99 pund i måneden.. :S
Trådstarter
$12,99 i amerika. noe som er i nærheten av 100NOK
12.99 euro hvis du betaler for en måned av gangen, 11.99 for tre måneder, og 9.99(eller 10.99, husker ikke helt), hvis du betaler for 6 måneder.
10.99 er det.
Ikke så altfor dyrt, ca. 80 kr måneden.
Opprinnelig postet av Wiggles

I collectors; det derre dyret som du får, noen som vet om det har noen seriøs funksjon?
Vis hele sitatet...
det har ingen funksjon annet enn at det er sinnsykt kult og viser at du har CE. det er et small pet med noen fete animasjoner feks: mini diablo lager noen ganger en fire ring rundt seg selv, zergling later som den angriper noe, pandaen går og legger seg.

det er combat pets som har noen funksjon.
Har anskaffet meg den pre-order saken med final beta key nå. Den kostet som sagt 99,- og om man tar vare på kvitteringen, blir disse 99 kronene trukket fra når du kjøper WoW. Det står også frempå coveret at du vil få første måneden med WoW gratis.

Ergo man taper ingenting på å kjøpe denne pre-order cden, men man tjener på det ved at man får delta i betaen.
Hvor kjøpte du den? Tror jeg tar meg en tur på elkjøp , de skal visst ha den pakka der.
Geddi! Hvor fikk du tak i den?
Geddi, dette er viktig, fortell oss hvor du kjøpte\forhåndsbestillte det.
We need to know !
http://en.wow-europe.com/pre-order/NW.shtml

*vil ha collector's ed, men den er utsolgt gjennom blizzard.com*

Kan det være så enkelt som å gå på spaceworld og kjøpe en kupong til CE?
Deilig å jobbe i en elektroforettning nå ja
http://en.wow-europe.com/pre-order/NW.shtml

Der er en liste over hvem som selger det. Var først på den tredje eller fjerde butikken han som kjøpte det for meg var i som ikke var utsolgt. Det var i 15.00 tiden i dag, så løp og kjøp om du vil sikre deg dette.
jeg prøve å kjøpe på spider-man. Det bruker netaxept betalings greier. Og jeg registerte meg på netaxept også står det på siden at man kan betale med nettbank. Og når jeg kommer fram til siden viser det seg at dette er blank løgn!

Det går ann med postoppkrav men koster litt ekstra. blir snart 200 for å spille betaen! Drit. Trenger virkelig et annet sted å bestille fra.
Hvor mye var det WoW kom til å koste i året?
Og X vil si at alt er utsolgt?
altså.. jeg var i komplett butikken i dag, og dem visste ingen ting om det.. elkjøp butikken hadde ikke mottatt dem enda til tross for at dem hadde bestilt... ( sandefjord )
Jeg må ha dette.. var også på free record shop.. visste ikke om det der heller
Bobben, om du peller deg til en Spiderman-butikk, FYSISK, så får du pakka for 99,- kr. Men de gidder ikke å sende det gratis til deg overnettet, noe som heter postordre.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Bestilte nettop fra spidermann via netaxept. Total pris kom på 122 kr. Noen her som vet nøyaktig dato på final beta. Og ikke minst realese daten her i europa
Fikk høre på EB Games at spillet blir sluppet 21 januar.
På begynnelsen av nyåret sier Blizzard, altså ingen dato har blitt fastsatt offisielt. Grunnen til at enkelte internettsider sier det på dato, som 21. Januar, er at de da har et utgangspunkt.
Vel, de hadde skrevet det på en stor lapp som hang på disken
Tror vivendi har smugla litt info til dem
Hehe, tror ikke jeg, har vært innom en god del internettbutikker, og har sett forskjellige datoer på alle. Blizzard sin pressmelding lyder at det kommer tidlig i 2005, noe vi må forholde oss til
EB Games har valgt en dato å forholde seg til, og velger å gjøre det 100%. Om det kommer før/etter, endrer dem når det blir offentliggjort
Når man skal betale WoW er det noen som vet om det er mulig å få en regning i posten istedenfor å betale med kredittkort?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Noen som vet hvor jeg kan laste ned closed europe beta? Jeg har keys, men vet ikke hvor jeg kan laste ned klienten...
Du kan ikke laste ned enda... Betaen kan du laste ned senere i denne måneden
Trådstarter
hmm... vet en hvor man kan registrere key'en sin... har prøvd å registrere key'en på https://beta.wow-europe.com/accountcreation/menu.html . Men det funker ikke... står ikke at key'en er feil, men siden bare reloades når jeg trykker continue.
Da er det sikkert Open Beta key du har og den har ikke startet enda, starter om en ukes tid vil jeg tro.
For dere som bor i kristiansand, løp ned på Spaceworld i sentrum. De har mange under disken.
Eller for alle dere som bor på ett slitet sted som meg. www.cdon.com De har og sender. Fikk mitt 3-4 etter jeg bestilite.
Trådstarter
jeg har sikkert open beta key ja... men jeg forhåndsbestilte for å få beta closed key... det var jo reklamert med at du fikk det... merkelig... noen som har en til overs? hadde blitt fryktelig glad isåfall!