Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Favoritt gunner?
USP 13 22,81%
Glock 5 8,77%
P228 3 5,26%
Desert Eagle 22 38,60%
Dual berettas 1 1,75%
FiveSeven Powah 2k!!! 5 8,77%
Pistoler er lame. Jeg bruker kniv 8 14,04%
Stemmegivere: 57. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  22 1864
original reprint
xaff's Avatar
Liker FiveSeven best jeg...
The Rhymenocerous
polle's Avatar
før så eide jeg hele tiden med USP og sprang å leka boondock saints osv.
Men i senere tid har jeg begynt å venne meg til deagle, og treffer du først med den så er motstanderen rompepult med det samme.
Men, må nok si at USP fortsatt er min fav gunner
Hva er dere for noen psykoer egentlig?!
Doh! La ikke merke til "(CS)" før nå!
USP er en klar favoritt ettersom det med ISDN (og da ofte laggy) kan være vanskelig å treffe med Deagle. Itillegg starter CT med USP og det er da greit å "kunne den bra" slik at du ikke må bruke alle pengene dine på deagle med få skudd når du kan kjøpe full skudd til usp, HE, flash og def. kit.

BTW: jeg editere valget "UPC" om til "USP" som jeg vil tro du mener
USP :P

[Bruker OoO / OoONightMare som CSnick ~~]
Husker ikke navnet på den (alfor lenge siden jeg har spilt det!), men jeg liker best gunnern en starter med som terrorist. Den med burst-mode.
Av smg's liker jeg best (å, faen. Har selv glømt yndlingsvåpenet mitt... hvor har jeg cd'n tro?) den med lasersikte (laserikte som ikke funker, kanskje ikke batteri?). Hva med dere, åssen smg's liker dere?
Desert Eagle rokker hardere enn bestemor og de åtte ungene på bytur!!
jeg eier deg med kniv zeth
USP er klart best! Den er kraftig og det er 12 skudd i hvert magasin... Deagle er jo konge hvis du klarer å treffe skikkelig med den... men blir litt lite skudd med 7 stk i pistolfighter og slikt...
Opprinnelig postet av Metz
jeg eier deg med kniv zeth
Vis hele sitatet...
Alle eier meg med kniv, og med alle mener jeg tom. Phun-Q, og det sier vel LITT?!


FiveSeven rocker. Får nesten samme takten som en SMG med litt trening. Plaffa ned 3 stykker med samme serien, bare sikt mot hode og trykk av.
Nice
hey, zeth.. tok jeg deg en eneste gang med kniv egentlig?

men det var artig
dual beretta er best. skyter fort og er ikke så vanskelig å treffe med. dog tar lang tid å lade.
http://zeth.jaha.dk/kniv.jpg

Husker ikke hvem som er Legolas
colten fra beta 6.2
usp!
stikkord: hurtig og simpel
Better than thou.
Øy, Legolas eier rumpa di med kniv og ups zethz0r.
heheh, ta FiveSeven og Tmp.... det r0xer jo bare..
blir ikke fienden irriterte når du klasker FS skudd inn i ham på langt hold blir de garrantert det når de løper runt et hjørne og ser et stort svart lydempet løp, og bare ser livet sitt renne bort

meitemark
Glock er... festlig, men ikke akkurat god..
USP og deagle er mine favoritter
Jeg bruker / brukte mest deagle og five-seven, selv om kniv-duell er morsomst...
USP og glock sier jeg bare Mange ganger jeg dropper gevær til fordel for en glock herren så bra å snipe med. Og har du en kjapp finger vinner du fort pistolrunde/førsterunde med en glock og en kevlar.
deagel eller usp