Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1141
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Virker som Kim Schmitz har fått nok, han vil ta sitt eget liv. Schmitz er en verdenskjent hacker/cracker som har blitt styrtrik på å sikre nettsteder og nettverk mot ubudne gjester. Han var selv en cracker på begynnelsen av 90-tallet. Nå har han masse trøbbel med firmaet sitt og det spekuleres i økonomisk bedrageri. Skal man tro rykter er han også blitt fattig.

Sjekk www.kimble.org for nærmere dødstidspunkt. Akkurat nå dør han om åtte og en halv time.
Sist endret av Gusto; 21. januar 2002 kl. 08:36.
Men da vet vi vel alle hvilken webside som flommer over av besøkende klokken fem i ettermiddag...
Herregud, en kamerat som akkurat var inne på den siden. Vet ikke helt hva jeg skal si liksom.. hadde jo vært et nice PR trick for å få inn folk på siden, men...
Better than thou.
Idioti..
(cut'n paste fra nettavisen)

It-millionæren Kim Schmitz (27) truer med å ta livet sitt på direkten mandag morgen. I går ble han pågrepet i Thailand.

Tyske myndigheter anser Schmitz for å være en fare for rikets sikkerhet.

Utleveres
Det tyske tv-programmet «Tele-Börse» avslørte at ikke alt sto bra til med Schmitz firma,og at han kunne mistenkes for bedrageri.

Ifølge thaliansk politi ble Schmitz pågrepet på et hotell i Bankok, etter anmodning fra tyske myndigheter.


Nå er Schmitz mistenkt for trusler mot den tyske nasjonens sikkerhet, og hans pass er inndratt.

Han vil bli utvist fra Thailand mandag, der han har oppholdt seg siden 11. jaunar, sier politiinspektør Chanthep Setavej til nyhetsbyrået AFP.

-det går vel dårlig å se at han tar livet av seg iogmed at han er arrestert...
Men er det ikke mandag i dag da?

Kanskje hvis han finner seg en datamaskin med et webcam et sted...

Det sies, i skrivende stund, [16:56] at kimble(.org) hviler i fred.

Det tok helt av med den siden der altså...

HEEELT sinnsykt må jeg si

Vedlagt bilde av siden som den så ut klokken 16:54

Og nei, det er ikke en fake er jeg redd...

[edit]

besøker siden igjen, alt er normalt... mindre serverfeil kanskje? 2 min igjen... [JA, jeg har lite å gjøre for øyeblikket ]
kan bare si en ting: syke greier... tror (nesten) ikke på det!
..ja det gjorde han rett i.
Noen som har noe konkret infomarsjon om hvordan han tok livet av seg, og ikke minst om han faktisk gjorde det?
index fila oppdatert igjen nå..


"THE REAL KIN SCHMITZ IS NO MORE"
"HE IS NOW KNOW AS"

His Royal Highness
King Kimble the First

-------- RULER OF THE KIMPIRE --------


..og title er KIMBLE rulez!


velvel.. og som det sto på nettavisen så ble han jo pågrepet i
thailand.. og skulle bli utlevert til tyskland..

jaja..
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
indexfilen ble 100% sikkert automatisk oppdatert ved "dødstidspunktet".
hmm, dette begynner og minne meg om Makavelli.. Mannen som fejker sin død.. bare at i dette tilfellet fajker han sin død, deretter opererer med snusk på internet ..
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hmmm, siden får jo sinnsykt til PR av dette.
Kanskje jeg skal gjøre noe slik jeg også, så får jeg kanskje mere en 50 treff i måneden....