Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 893
Ifølge Norsk Telegrambyrå har Økokrim besluttet at det skal reises tiltale mot Jon Johansen for distribusjon av et dataprogram som bryter kopisperren på DVD-plater. Økokrim mener "DVD-Jon" har begått brudd på opphavsretten og at han har overtrådt datainnbruddsparagrafen i straffeloven.

http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/dd20...3_kvi_85787594
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
nmm..
jeg den eneste som ikke liker karen?
Kan ikke si at jeg syntes noe særlig om han jeg heller.

Maniac.
Better than thou.
I'll third that. n00b llama thats what he is. now stfu jon.
rekylvinyl.no
DVDJON er allah, han er guden vår, knel og tilbe ham.

HAlleluja

Han er KONGEN på jorden.

www.dvd-jon.cjb.net

(ingen flere kommentarer)
Det er ganske freskt å ta på seg æren sånn helt alene, når man egentlig ikke bør ta på seg ære i det hele tatt. Det er en uskreven lov at du faktisk ikke går ut public og skryter over noen du faktisk ikke har gjort sjæl engang. Skyt fyren.

PS: Den fanklubben bør faen ikke være seriøs...
Det morsome er jo at Norke myndigheter ikke skjøner en dritt.

DVD Jon ble jo frikjent i Statene fordi det eneste han gjorde var og lage en måte og lese koden på sån at Linuxen hans kunne spille DVD filmer.

Er det noen som vet hvor mye en brenbar DVD koster? Jeg har hørt at det er dyrere de DVD ene du får i buttiken med filmer på . Veldi poeng og piratkopiere dem da jajamensan.

Uansett syntes jeg litt syn på han DVD Jon. Han er merka for livet tenk deg sjøl hvor ille det blir, DVD Kjerring, DVD Hus, DVD Bikje og DVD bil. Stakkars
Sist endret av Zalderach; 17. januar 2002 kl. 20:35.
Uhm... Den fansiden til fyren er, for å si det mildt, syk. Men jeg tror gjennomsnittsalderen på medlemene ligger på rundt 11, kanskje...