Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1331
Har en periode tatt mye amfetamin, gjør det aldri selv men fått hjelp av kjæresten min og da snakker jeg om sprøyter, skyte amf. Noen ganger har jeg vert nervøs og han har bare kasta meg ut i det, men som regel har det gått fint.

Har aldri vert redd for sprøyter eller å ta blodprøver har alltid gått som en lek for meg, men merket noe merkelig når jeg skulle ta blodprøver idag, jeg ble svimmel og begynte å svette og det har aldri hendt før.. noen som tror det har noe med at jeg har brukt sprøyter til å skyte amfetamin?
Ja. Jeg tror det garantert har noe med at du har brukt amf iv. Pga din samvittighet.
Og gjør det slutt med kjæresten din nå. Med en gang. Noen som setter et skudd med amf i armen din er ikke din venn.
R.i.p 23.04.2021
Møkkakar ,gjør deg hekta på nålen så du blir avhengig og ha han rundt deg selv om du tilslutt ikke vil ,så ender det opp på heroinen..dette har skjedd så mange ganger i kretsen min at jeg får ptsd av og lese posten din.
Love, Live and Laugh
11 3
Please kutt ut denne «kjæresten»
Han kommer til og ødelegge deg!
Blir selv alltid svimmel og uvel av blodprøver, aldri satt en sprøyte i hele mitt liv (bortsett fra de obligatoriske på barneskolen)
Kom deg veldig langt vekk.
Enig med de over, kutt ut denne typen din. Jeg ble selv hektet på heroin etter at en fyr absolutt skulle skyte amfetamin på meg, dagen etter jeg hadde prøvd å sniffe amfetamin for første gang. Jeg nektet ti ganger før jeg sa ok... Nå er jeg evig lar pasient pgr jeg bruker heroin dersom jeg ikke får subb. Konstant forstoppelse, null følelser, helt flat følelsesmessig, du har ikke lyst på et sånt liv. Det lover jeg deg.

Kutt han ut nå.
Sist endret av Mia123; 13. juni 2020 kl. 07:16.
Det har nok sammenheng. Du assosierer sprøyter med noe du vet er dårlig! Og jeg må si arex sier det godt, en som gir deg dop og setter sprøyter på deg er IKKE en venn, hadde han vært glad i deg på ekte hadde han aldri gjort det. Han er bare glad i dopet og vil ha noen å ruse seg med og gjør deg avhengig av han, utrolig slemt gjort!