Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 5323
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er sint på en person så tenkte å tagge ned postkassa til han. Skrive noen ikke så hyggelige ord. Noen som vet hvilken tusj jeg kan bruke som ikke går Ann å vaske vekk?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva slags tusj kan man bruke som sitter godt på "postkassemateriale"?
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da blir personen sikkert skikkelig lei seg....
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sprit tusj!?????
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror vannmaling passer best mtp TS sin mentale alder.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir fornærmet når noen sier de skal tagge ned en postkasse, taggere gjør ikke sånn.

Men jeg kan svare på hvordan du kan skrive stygge ord på en postkasse med blekk som er vanskelig og vaske vekk.
Problemet er en postkasse er ikke så veldig dyr og erstatte når du har utført oppdraget.
Første du trenger er blekk, anbefaler noe som dette: https://www.mtncans.no/shop/graffiti.../grog-bpi-200/
Også trenger du en tusj da kan du velge imellom mange: https://www.mtncans.no/produktkatego...tomme-markers/

Haha, have fun.
Anbefaler at du bruker en tusj som er billigere enn en postkasse, hvis ikke du skal ende opp som dusten her.

Noe jeg ikke helt kan utelukke at du gjør uansett.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis han har metal postkasse, bruk rust ink.
Hvit pilot super color er kjip å fjerne og fåes kjøpt på tanum hvis du bruker neglen til å frynse opp tuppen (lage «palme») før du bruker den får du mye feitere streker
Jeg avviker fra spørsmålet i et forsøk på å skape fred og forsoning. Det må da være "innenfor".
Mitt råd er å la være. Hevn/hærverk er aldri en god sak. Det er ikke rart det er kriges i verden...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er sint på en person så tenkte å tagge ned postkassa til han. Skrive noen ikke så hyggelige ord. Noen som vet hvilken tusj jeg kan bruke som ikke går Ann å vaske vekk?
Vis hele sitatet...
Vist du virkelig vil gjøre en statement, så driter du i postkassa hans! Forberedelser må gjøres først såklart for full effekt! Og det er to dager med intens fyll og kun indisk og mexicansk mat disse to dagene til frokost, lunsj og middag slik at massen du avleverer påfølgende søndag skriker "jeg hater deg".... Lettere å vaske vekk en tusj, men definetivt en mere ubehagelig opplevelse! Vist du vil ha den ekstra lille toppingen på mesterverket kan det alltids helles en boks surströmning på toppen!

Var egentlig ment som en spøk, men dog ikke en dårlig idé!
Men hvorfor er du sint?
Vis det e noe bra vindication kannu no henge opp plakater med individets telefon nummer med noe korte instrukser

Vis du henger dem på barneskoler så blir dt bra med telefon terror
Det er enklere å sette fyr på posten i postkassa. Ikke at jeg annbefaler det, men skal du være ond så gå hele veien. Send noen meldinger som dekker både vegg og vindu (sistnevnte kan være jævla dyr, spessielt de moderne vindua).
Enten gå så langt som du mener er ok eller gi fan. Selvsagt, ikke begå mordbrann eller så. Da ser du bare ut som en idiot. Gjør ordentlig "keying" på bilen hvis du hater personen såpass.

Husk på, mine tips er veldig umoralske og du vil være en drittsekk hvis du gjør de. Men hva dine problemer med personen er anngår ikke meg.
R.i.p 23.04.2021
Husk at den personen sannsynligvis HVET at det er du som har gjort det siden dere har noe på gang
Hvis du følger noen av disse dårlige forslagene håper jeg personen er sterkere enn deg og gir deg et ordentlig omgang med juling. Han kan vente til i vinter og rulle deg litt i snøen, gjerne kle av deg først. Da lærer du, og ved neste korsvei finner dere en minnelig god løsning for begge parter.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Husk at den personen sannsynligvis HVET at det er du som har gjort det siden dere har noe på gang
Vis hele sitatet...
Ja, men det gjør ikke noe. Personen er en halvgammel familiemann som jobber i "offentlig sektor" så tviler på at jeg får noe hevn tilbake.

Er fortsatt interessert i tips da jeg er usikker om de tipsene jeg har fått her er tull eller ikke.
Kan like godt slå postkassa med en hammer eller et balltre
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan jo skrive "pedofil" på den. Det ryktet er vanskelig å bli kvitt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, men det gjør ikke noe. Personen er en halvgammel familiemann som jobber i "offentlig sektor" så tviler på at jeg får noe hevn tilbake.

Er fortsatt interessert i tips da jeg er usikker om de tipsene jeg har fått her er tull eller ikke.
Vis hele sitatet...
Da er det vel stor sjanse for bot og anmeldelse da
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ta bilde av postkassa etterpå då
Om postkassa er av blekk kan du ripe det inn.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Da er det vel stor sjanse for bot og anmeldelse da
Vis hele sitatet...
Nei, jeg gjør det jo selvfølgelig på natta så ingen ser at det er meg. Blir ikke dømt da.
Anonym bruker
"Vanskelig Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville smørt innsiden av postkassa med sort fett beregnet for bruk på bil.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
«Hvis du synes tagging er tøft, så kan du tagge deg sjøl i ræva» -Bare Egil.

Eller gnikke med isopor på ruta hans- Lille Lørdag
fyll postkassa opp til randen med fugeskum.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, jeg gjør det jo selvfølgelig på natta så ingen ser at det er meg. Blir ikke dømt da.
Vis hele sitatet...
hvorfor ikke putte noe møkk i postkassa hans et par ganger i måneden istedenfor å loke med tusj osv.