Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2158
Kort om meg, ung mann som sliter psykisk som mann kaller det. Har litt rusproblemer som selvmedisinering for depresjonen og angsten min.
Begynnte ung alder med rus.
Var clean nesten ett år, så taklet jeg ikke psyken og hverdagen lenger, og tydde til piller igjen (benzo, xanor) Legen min har sendt mange henvisninger til dps når jeg var clean og gikk på urinprøve ukentlig. Fått avslag 5 ganger. Så i Corona lockdown får jeg plass i dps, midt i addiction fasen, typisk!!! Hatt noen timer med psykolog, hen mener at jeg må ta up for å få hjelp og utredning , som er forståelig , fordi man er ikke seg selv rusa, ser den, pga rus i journalen. Så jeg skal henvises til et behandlingssenter for psykiske problemer primært ikke rus. Og da krever 'hen' at avlegger up om veldig kort tid. Så dette er jo flott, nå som jeg har xanor og amf i systemet Da får jeg ikke behandling for problemene i skallen min, mest sannsynlig, og får bare tilbud om ARA mest sannsynlig. Fucker opp som vanlig jeg, og den fine timingen.
Noen som har noen tips eller råd om hvordan jeg skal gå fram videre?
Hvor kort er kort tid?
Amf kan spores i urin ca 2-4 døgn.
Xanor kan spores i urin ca 4-7 døgn.
Så er det kortere en 7-8 dager til så ville jeg prøvd å få utsatt prøven ved å si du er syk eller lignende.

Er det lenger en 7-8 dager så burde du være safe.
Trådstarter
Imorgen.
Godt forslag, kan spare meg for masse vanskeligheter.
Hvis jeg får utsatt.
Er ganske avhengig av xanor
Blir gal i hodet og uvell i kroppen når jeg ikke får min daglige dose, som heroin nesten. Kan kompensere med Phenibut da, som aktiverer nesten samme reseptor.

Bruker nesten aldri Phenibut lenger, så er bevisst på avhengighetsfaren. Syns Benzo funker litt mer mot angst, men jeg blir bare likegyldig og følelseløs av benzo, phen har litt bedre antidepressive effekter og sosiale, men bruker det sjeldent
Sist endret av Samael99; 15. juni 2020 kl. 02:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror jeg hadde enten fått tak i ren urin eller innrømt problemet ditt og heller sagt at det er en del av det psykolog timene hjelper deg med å løfte deg så du ikke tyr til rus. Si du har all motivasjon for å slutte og gjør det ikke ofte lenger evn har slutta men røyk på en smell, bare sørg for å få frem at fortsettende behandling er viktig for deg for det gir håp for fremtiden og det er uten håpet du ruser deg så det at du har fått plass motiverer deg til å stay clean fremover.
Trådstarter
Ja, ren urin er litt vanskelig når man er mann. Har vurdert fake dick, men rekker ikke å få den til tide.
Blir vel innrømmelse, eller å prøve å utsette, men en dag kommer det fram uansett med tanke på min xanor avhengighet...

En kvinne står å ser på kjeppen min, så blir vanskelig med ren urin i en kondom f.eks.
Sist endret av Samael99; 15. juni 2020 kl. 03:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Ja, ren urin er litt vanskelig når man er mann. Har vurdert fake dick, men rekker ikke å få den til tide.
Blir vel innrømmelse, eller å prøve å utsette, men en dag kommer det fram uansett med tanke på min xanor avhengighet...

En kvinne står å ser på kjeppen min, så blir vanskelig med ren urin i en kondom f.eks.
Vis hele sitatet...
Visste ikke at de var så strenge på DPS og kjørte prison style. Kjenner til folk som har fått gå alene på do eller bare sende inn plastbeholder med skrukork som hvem som helst kunne pissa i. Jaja lykke til uansett
Trådstarter
Sitat av Mefibon Vis innlegg
Visste ikke at de var så strenge på DPS og kjørte prison style. Kjenner til folk som har fått gå alene på do eller bare sende inn plastbeholder med skrukork som hvem som helst kunne pissa i. Jaja lykke til uansett
Vis hele sitatet...
Jo, ganske oppresivt regime.
Tingen er at det ikke er hos Dps, men på legekontoret mitt, da står det alltid en sykepleier og står og ser på kjøtthagla mi, som er ganske ydmykende. Fy fader så lei jeg er av hele dritt opplegget og livet mitt, blir jo fader meg aldri bedre. Er Suicidal av det triste livet mitt. Hatt depresjon i fire år og er en loner junkie i tillegg.. heh.
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Jo, ganske oppresivt regime.
Tingen er at det ikke er hos Dps, men på legekontoret mitt, da står det alltid en sykepleier og står og ser på kjøtthagla mi, som er ganske ydmykende. Fy fader så lei jeg er av hele dritt opplegget og livet mitt, blir jo fader meg aldri bedre. Er Suicidal av det triste livet mitt. Hatt depresjon i fire år og er en loner junkie i tillegg.. heh.
Vis hele sitatet...
Skjønner ja hos legen er det noe drit. Kjipt du strever sånn, prøv å vær stolt av gode ting du gjør og ikke se ned på deg selv fordi du er junkie. Bruk det selvhatet heller som motivasjon til å løfte deg opp, ta deg i nakken og stramme ryggen ta en U-turn og slutte å ruse deg så du kan bli mer fornøyd med den du er. Det inspirerer til at depresjonen kan begynne å bedres og!