Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 8159
Hei! Har holdt på med UE i ca 2 år nå. Mesteparten av plassene jeg har vært innom har jeg funnet selv og lurer på om noen veit om noen kule steder i Innlandet? Nærmere bestemt Gudbrandsdalen,Lillehammer,Hamar og Gjøvik området

Takker på forhånd!
Anonym bruker
"Imponert Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta deg turen over til Østerdalen. Store deler av Østerdalen inneholder mengder av forlatte gårder og småbruk. Kjør helst avstikkeren gjennom Rendalen, der er det enda mer. Ta sjansen på å svinge av hovedvegen og innover noen halvt igjengrodde grusveier her og der. Leting du skal finne��

Det er svært mye der, men ikke gjør innbrudd, se deg godt om og planlegg reisen med bruk av kart. Jeg har selv vært inne i to hus det som ingen hadde vært i før meg på maaaaange år, var en helt utrolig fet tidsreise med gamle inntaket møbler og greier.