Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2288
A Government agency has placed a hold on your package.
Fikk denne mld fra UPS. Det står også Custom Agency has cleared your package.
Kan noen fortelle meg hva dette vil si?
Det vil si at den amerikanske tollmyndigheten har sjekka ut pakka di.
Så da er det ikke noe håp..?
Klimafiendtlig troll
I hvilken rekkefølge kom de to meldingene der?
Has cleared your package betyr vel at den ble klarert
A Government agency has placed a hold on your package, kom nå som siste oppdatering.
Dette gjelder altså inn til Norge.
Sist endret av Grønne fingre; 17. juli 2020 kl. 15:45.
Sitat av Grønne fingre Vis innlegg
A Government agency has placed a hold on your package, kom nå som siste oppdatering.
Dette gjelder altså inn til Norge.
Vis hele sitatet...
Sorry for å si det , men ser it som tollen har stoppa pakken
Sporer du den fra Norge eller utlandet? Spor fra Norge hvis du kan, da får du *kanskje* en bedre beskrivelse.
står jo cleared your package på slutten, så har vel gått gjennom da
I hvilken rekkefølge fikk du de?
Siste oppdatering var denne : A government agency has placed a hold on your package...
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger ikke bety noe mer enn at de har sagt fra til UPS om at de vil kontrollere den lasten. Da tar de stikkprøver hvis de har tid. Går nok bra.
Pakken holdes igjen av et offentlig organ. Dette står det når jeg sporer fra Norge...
Da er det jo bare å vente og se. Har det ikke skjedd noe på en uke får du kontakte transportør. Litt pussig tekst, jeg har aldri sett den før.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Da er det jo bare å vente og se. Har det ikke skjedd noe på en uke får du kontakte transportør. Litt pussig tekst, jeg har aldri sett den før.
Vis hele sitatet...
Kan det ha noe med fortolling eller avgifter å gjøre? Bare et forslag, har ikke mye erfaring med dette
De vil se hva pakken inneholder. Er innholdet lovlig, men mva pliktig så vil de beregne det så du kan betale det som kreves for å få pakken utlevert. UPS leverer ofte først og sender regning i ettertid.
Vel, det pleier å stå "Til tollbehandling" på mine søk.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Grønne fingre Vis innlegg
Kan det ha noe med fortolling eller avgifter å gjøre? Bare et forslag, har ikke mye erfaring med dette
Vis hele sitatet...
Utifra andre tråder du har startet, TS, så vil jeg påstå at du bør rydde huset for ulovligheter.
Pakka er stoppa og enten vil du få brev om å komme å åpne den og hente den mtp fortolling eller mistanke om ulovligheter, eller så har hund markert, pakken er åpnet og du får kanskje et hjemmebesøk, eller så er den tatt ut til stikkprøve.

Noen ganger sender de pakka videre til deg uten noe stress men det spørs selvfølgelig på grunnen til at den er tatt ut til kontroll.