Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 822
vi har en studietur til praha 4. april og derfor fikk alle elevene i oppgave å lage en forside til en oppgave vi skal levere i ettertid. satt derfor og lagde et forslag i dag. vær snille, første prosjektet mitt i ps

http://home.no/stefthechef/final%20edition.gif

edit: slik da, lastet den opp et annet sted
Sist endret av stef; 13. februar 2005 kl. 22:50.
Hvor er evalueringsobjektet da? (oppfylle 15-tegnsgrensen)
Sitat av stef
vi har en studietur til praha 4. april og derfor fikk alle elevene i oppgave å lage en forside til en oppgave vi skal levere i ettertid. satt derfor og lagde et forslag i dag. vær snille, første prosjektet mitt i ps

http://stef.0catch.com/images/final%20edition.gif
Vis hele sitatet...
Du har ikke lov til å hotlinke med den hosten, derfor får vi ikke sett
stef's Avatar
Trådstarter
nå burde det virke
Funker vel helt fint den der. mtp på at dette er til en skoleoppgave blir den nok å slå an. ;-)
Stilig nok det. Tenker bare at det hadde vært kulere om linjeavstanden på den nederste skrifta er litt tettere. Ble litt rart.
Og det greiene som skal forestille perm på vestresiden blir bare teit siden det ikke er en perm, bare et ark så det hadde jeg droppa om jeg var deg.
Artig idé. Men tror det hadde vært mye stiligere om du får tak i en slik pappmappe og får trykket på den teksten. Og teipet på bildet.

Så fester du alle arkene inne i mappen med en binders.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Ikke noen dum ide, selv om det er den største GIF-filen jeg har sett i mitt liv. *grøsse*

dessuten... "proper admittance"?

Hva med "this is highly confidential material and should not be read without (appropriate / suitable) security clearance" eller noe.

Dessuten finner man aldri "read only information" på slike mapper. Det står som regel "may not be copied". "circumstances" er forøvrig også feilstavet, og de to nederste linjene er så godt som uleselige.

Ikke noen dum ide, men veldig b-rang dataspill følelse.
stef's Avatar
Trådstarter
takk for alle rådene, skal fikse mer på den.

må jo minne om at det er det første prosjektet mitt.