Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 921
Heisann.

Jeg har innstallert ubuntu på ene pc'en min ved siden av Windows, så ved startup får jeg velge om jeg vil bruke ubuntu eller windows.
Men etter at jeg gjorde dette, sluttet joysticken min å virke på flight simulator, og ellers andre spill når jeg brukte windows.
Så jeg lurer på om det er mulig å avinnstallere ubuntu uten at hele pc'en ryker til H?
Sitat av Twinrova Vis innlegg
Heisann.

Jeg har innstallert ubuntu på ene pc'en min ved siden av Windows, så ved startup får jeg velge om jeg vil bruke ubuntu eller windows.
Men etter at jeg gjorde dette, sluttet joysticken min å virke på flight simulator, og ellers andre spill når jeg brukte windows.
Så jeg lurer på om det er mulig å avinnstallere ubuntu uten at hele pc'en ryker til H?
Vis hele sitatet...
Hvordan installerte du ubuntu?
Via LiveCD eller wubi?

Hvis wubi: da kan du uninstalle ubuntu som et hvilket som helst annet program

hvis CD/minnebrikk/whatever: Da må du slette den partisjonene du har lagt inn ubuntu på og overføre tilbake til windows. Kan gjøres via gParted feks.
Trådstarter
8 0
Sitat av moret Vis innlegg
Hvordan installerte du ubuntu?
Via LiveCD eller wubi?

Hvis wubi: da kan du uninstalle ubuntu som et hvilket som helst annet program

hvis CD/minnebrikk/whatever: Da må du slette den partisjonene du har lagt inn ubuntu på og overføre tilbake til windows. Kan gjøres via gParted feks.
Vis hele sitatet...

Brukte CD. Står det noen plass hvordan jeg kan gjøre det?
Sist endret av Twinrova; 20. april 2013 kl. 12:51.