Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1536
Hei, jeg har da nettopp begynnt med Ubuntu og jeg lurer på hvordan jeg kan utvide skjermene, slik at de ikke viser det samme. Skjermen jeg benytter meg av er:

BenQ 24" LED V2410 Eco
Samsung 27" LCD Syncmaster P2770FH

Forresten så bruker jeg 5850 som skjermkort, er noen som veit hvordan jeg fikser problemet mitt?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
skjerminstilligner oppe i hjørnet?
Har vert der, men da kommer denne feilmeldingen opp: Valgt konfigurasjon for skjermer kunne ikke brukes nødvendig virtuell størrelse passer ikke med tilgjengelig størrelse:forespurt=(3840,1080),minum=(320,200), maksimum=(1920,1080). Hva skal jeg gjør for fikse dette?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av gnomen123 Vis innlegg
Har vert der, men da kommer denne feilmeldingen opp: Valgt konfigurasjon for skjermer kunne ikke brukes nødvendig virtuell størrelse passer ikke med tilgjengelig størrelse:forespurt=(3840,1080),minum=(320,200), maksimum=(1920,1080). Hva skal jeg gjør for fikse dette?
Vis hele sitatet...
Prøvd og skru ned sjemopløsningen?
Det funker visst eg tar oppløsningen 800x600 4:3, men finnes det ikke en måte slik at jeg kan få full oppløsning på begge skjermene?
Du går på prefrences oppe på linja i toppen, går på monitor, og stiller inn der, avr det som funket for meg
fikset det følgte bare denne guiden!
http://www.ngohaibac.com/how-to-setu...th-ati-driver/