Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2782
Skal på gutter tur til Amsterdam. Lurer på om det selges lystgass I headshopene der nede? andre tips tips til ting som må oppleves I Amsterdam?
Det gjør det!
Det er dog temmelig dyrt, samme som her/litt dyrere noen steder - hvertfall midt i svarteste sentrum.

Trøffler er verdt å få med seg om det er din kopp med te, men spis de på hotellrommet.
Selv fikk jeg massive magekramper i 5 timer, så vær litt obs. Ikke noe å gnu i seg på byen første gangen.
Sist endret av Lyra; 24. september 2015 kl. 04:15.
Vil absolutt anbefale å ta trøfler ute i en park, istedet for på et hotellrom :-) Ta med litt godt å spise og drikke, pluss et pledd å ligge på. Så har du oppskriften på suksess ;-)
Sitat av Mysteri-O Vis innlegg
Vil absolutt anbefale å ta trøfler ute i en park, istedet for på et hotellrom :-) Ta med litt godt å spise og drikke, pluss et pledd å ligge på. Så har du oppskriften på suksess ;-)
Vis hele sitatet...
Uenig, med mindre TS er en erfareren psykadeliker så ville jeg anbefalt å innta trøfflene på hotellrommet og når han har blitt trygg på rusen ta seg en tur ut, men helst litt borte vekk fra folkemengden er ut ifra min egen erfaring det tryggeste og gjøre.
Sist endret av shopizz; 24. september 2015 kl. 19:37.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Min erfaring med trøfler var at de forsterket følelsene jeg hadde, tar man de og føler stress i parken, kan det være bedre å gjøre det ett rolig sted. Tokk halv dose (7gram) og synes det var nok. Var meksikanske trøfler, vet ikke om jeg likte de så godt.