Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 4346
Har en Huawei Honor 8. Opplever av og til at det ikke kommer lyd på notifications. Særlig Twitter DM jeg har lagt merke til da jeg er avhengig av å få med meg disse raskt. Sjekke google og alt av innstillinger ser ut til å være korrekt. Varsler på, prioritetsvisning på Twitter etc. Og lyd kommer det jo av og til, men sliter med å se et mønster for når det kommer og ikke kommer.

Lyd på facebook messenger kommer feks alltid.

Er dette noen fiks ide operativsystemet har for å i god trod skåne meg for lyd? Har sjekket innstillinger og haket av for at Twitter ikke skal lukkes når låseskjerm går på. Volum er selvsagt alltid på.

Noen som har erfart dette selv, og har en fiks? Android, Huawei eller Twitter innstilling?
Eventuelt forslag til annen løsning som gjør at jeg aldri går glipp av en Twitter DM?