Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 952
Har problemer med å forstå Photoshop Elements 9. (Fullversjon, eller noe. Fulgte med pc'n)
Er det sånn at man må ha mac, elns for å gjøre personer tynnere/kjukkere. Det er en ting jeg har syyykt lyst til å prøve, men ikke får til. Prøvd å søke litt på google, med der er det ikke engang samme versjon? Skikkelig forvirret nå! Hjelp?
To ord: Dodge tool.
Sitat av krJo Vis innlegg
To ord: Dodge tool.
Vis hele sitatet...
ehm, ja.. Det ser jeg jo.. Hhehe...
Sitat av krJo Vis innlegg
To ord: Dodge tool.
Vis hele sitatet...
Ville nok heller brukt liquify.

http://everydayelementsonline.com/wp-content/uploads/2010/12/liqfiltermenu.png
det finnes ingen ''dodge tool''- knapp på min, iallefall. Søkte på google. Kommer bare opp sånn øyefargegreier?

Sitat av Skateward Vis innlegg
Ville nok heller brukt liquify.

http://everydayelementsonline.com/wp-content/uploads/2010/12/liqfiltermenu.png
Vis hele sitatet...
finner ingen av delene :S
Jeg vet ikke om det har kommet i den versjonen, men isåfall skal liquify ( noe jeg anbefaler ) ligger under Filter. En annen mulighet er også smudge tool med tanken på at dodge tool bare vil øke fargestyrken til lysere og mer kraftig. Mens smudge vil dra ut. God eksempel er å bruke smudge på øyer for å skape katteøyne x) Håper det her hjelper
Sitat av Little Pixie Vis innlegg
Jeg vet ikke om det har kommet i den versjonen, men isåfall skal liquify ( noe jeg anbefaler ) ligger under Filter. En annen mulighet er også smudge tool med tanken på at dodge tool bare vil øke fargestyrken til lysere og mer kraftig. Mens smudge vil dra ut. God eksempel er å bruke smudge på øyer for å skape katteøyne x) Håper det her hjelper
Vis hele sitatet...
nei, altså. Finner ingenting
Sitat av Vontalo Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Herregud, følte meg smart nå.. Takk