Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1484
Jeg (HodgeY) og Tony (Silvero) lager litt div elektronisk musikk, og om dere er interessert i å promote oss hadde det vært kjekt ;D

En sang av Silvero, Northern Lights (Chillout Electronica/dub kinda thingy)
HER

En sang/remix av meg. Kurkop - A life's savings worth of dogfood and flashlights (HodgeY Remix)
HER

Dere kan f.eks poste litt links her og der facebook/twitter laste ned muskkien og laste det opp på youtube whatever :P

Peace Freaks ;D
Silvero, Northern Lights er vell noe av det bedre spm er blitt postet i musikkforumet på en stund
*insert tittel her*
NICE, digga de begge to, hører på de om og om igjen.
Bodde som 19 åring 8 måneder i Tromsø, og rundt 1,53 kommer en lyd jeg kan si er rimelig identisk med den lyden jeg hørte inni hodet mitt da jeg så en spiral lignende lys-eksplosjon utfolde seg på natte-himmelen, fyrverkeri er bare en blek sammenligning i forhold.
takk for positiv respons ;D
Siden det nå har gått mer enn fem minutter (og jeg derfor ikke kan endre) vil jeg bare legge til at jeg snakker om den første linken.
(skal ikke være bare enkelt heller)
Nesten så jeg kan høre at det er laget av fjortiser. Har liksom hørt dette før... Masete.

Men det er bare å stå på videre, prøv å legg til litt sjel
prøver så godt vi kan ;D
Northern Lights får definitivt tommelen opp fra meg. Flott chille-sang!
Sitat av Derpmaster Vis innlegg
Northern Lights får definitivt tommelen opp fra meg. Flott chille-sang!
Vis hele sitatet...
eg kveit