Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2178
hei har en god kompis som er ute med ny video som ønsker litt feedback så hiver den inn for å se hva dere freakere syntes

http://www.youtube.com/watch?v=2qibC...yer_detailpage
Videoen var ihvertfall drita kjedelig
Ikke min kopp te.
Det ble alt for monotont og for lite energi for min smak ihvertfall.

Musikkfilmen var veldig kjedelig, tror ikke det er så mange som finner det særlig interessant å stirre på et mannansikt i 2m30s?
nå har jeg lite peil på hip hop, men jeg får brøle ut noe likevell.

Rytmen/beaten eller hva faen det heter var kjedelig og irritabel til tider, jeg syns også at stemmen til vedkommende blir slørete og kommer dårlig frem.

Musikkvidden var lame..den var også irritabel når sola kommer rett i kamera og blender. Dessuten skal det være halvnakne "bitches" med bubblebut oppi trynet på artisten på slik musikk!
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sangen ble veldig dårlig ved tanke på at stemmen hans ble litt skjult i den irriterende beaten, vanskelig å forklare feelingen jeg fikk men.
Var ingen tvil om at videoen hadde et sterkt fokus på ham selv, dette blir litt lame etter det første minuttet når det bare fortsetter helt til sangen var slutt.
Han kunne kansje ha fokusert videoen på en rekke andre ting og heller filma seg selv i refrenget ellerno, slik at publikum klarer og se hele filmen uten og bli lei. :P

Likte han bedre i denne låta, virker som fyren virkelig kan rappe.
Om du har noe mer du vil vise frem fra kompisen din så bare sleng det ut!
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Alt, alt, alt for mye bass og tull
Utrolig kjipt beat og beaten blir for høy i forhold til artisten i perioder. Refrenget høres ut som om det er audiotunet og blir kjipt i lengden. Liker at han har noen fellestrekk med R.A, spesielt i den andre videoen.
Passer dårlig med heavy rap på parkeringsplassen til en låve, bør prøve å filme fra gata, studioet osv.
Fyren hadde en fet stemme syns jeg, men beaten kom over stemmen hans og det var litt monotont som det er nevnt tidligere. Tipper det hadde vært mæd fett å kombinere den slappe flowen med en stikk motsatt flow, kjapp og frekk. Noe ala Bone thugs'n harmony ser jeg for meg.

I den andre låta med de andre folka høres det ut som at han har 3 lunger
Yeah skjønner ikke at du ikke hørte det før du la det ut på itunes f.eks ?
Stemmen din er jo altfor lav i forhold til alt annet. Dette ble katastrofe. Hadde vært bra hvis du remastra det igjen og tokk stemmen opp et hakk
Den var kjempe Norsk den videoen der ja
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Tja, jeg syns det blir litt for dramatisk, hvis du skjønner hva jeg mener.
Er vel enig i det de andre sier også.

Men jeg tror han er på sporet av noe med den låta kimbobo la ut.
Fin jente forresten..
Tror kanskje jeg nettop gikk forbi han fyren som er i videoen der. Han ga meg et retarded look som om jeg var den retardede.
Haha, må si jeg sitter her å gliser. Ikke helt min type musikk, men hadde jeg ikke visst at dette var en ny norsk artist så kunne jeg lett dratt en konklusjon om at dette var en kjent feks amerikansk. Så.. Kan vel si: Bra jobba. Men helt klart ikke min greie
black mans music
Hvis du bare skal rappe om hvor heftig du er og ha en generelt innholdsløs tekst bør nivået på rima være langt høyere.

Beaten var ikke min stil i det hele tatt, men er nok av folk som digger den slags greier.
kopi av kopi av kopi...

og du bedre ha noe å si..... (og det er bedre)
Sist endret av Skrue; 7. oktober 2011 kl. 23:21.
hvordan lage rap video: http://www.youtube.com/watch?v=4jNyr6BJZuI

og få vekk den jævla solen i linsa. Det er en elendig effekt. Kanskje kul om det skjer en gang
Sist endret av brunost; 7. oktober 2011 kl. 23:30.
Utrolig kjipt.. Ikke fengende i det hele tatt.
Hah, den var fet da. Hooken er rå. Verset er ikke bunnsolid, men det funker. Det instrumentale er ikke helt, ehm, unikt er vel ordet. Digger han Murder Ink, eller?
Sist endret av Tap_the_Apex; 8. oktober 2011 kl. 00:39. Grunn: Det er natta
Yo,bare lurte på om han i rappen var tøff
Lær og mixe skikkelig før i det hele tatt fuckings lage musikkvideoer, er drita lei av 1månederes rappere som prøver og leke lil wayne, HERREGUD!!! bruk hue
▼ ... over en uke senere ... ▼
Norsk hip hop -> Negler som skraper tavla
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jævlig bra! Mer auto-tune så er dette helt toppers!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Fuck the haters, all respekt til gbless, jonesy, simmy man og resten av gjengen. Låta var helt ok, samtidig som "beist i båsen" går på repeat i spillelista. Blir litt OT men synes den gjengen har mye bra på gang. Litt annerledes enn mye av dt andre norske der ute. Sjekk ut NRJ 20 minute challenge med Jonesy, TA, Bankmenn +++ finner den på youtube.

Peace
siden jeg ser alle her er så kritiske til "norske rappere" og videoer, så vil jeg ha litt kritikk på min video. så jeg slipper å gjøre disse "norske" feilene neste gang

http://www.youtube.com/watch?v=Ox0qWNx5g5c (vet godt at videoen er halveis ute av sync )

hva synes dere?
Sist endret av Greendudeblue; 15. november 2011 kl. 23:02.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Greendudeblue: I helvette Digger låta! Mye talent her. Så Jonas live på Gatekunst 4 (var fotograf der) og han må jo bli norges nye hook-konge. hehe. Synes videoen funker fint jeg. Får litt vibber til Turning Tables videoen som ble laget til Gatekunst 4 albumet... Abonnement lagt til!
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Det var noe jeg likte med denne sangen, men får ikke helt fram hva. Men irriterendes at stemmen ikke kommer godt nok fram.
Syntes dette var nokså bra, er bare å stå på men er enig i det de flere sier her, litt for mange elementer på en gang. Syntes vokalisten hadde kul stemme, hadde blitt enda fetere hvis beaten og bassen og alt det andre "backet" stemmen mer opp.
Låta var ikke helt i min dur, men det var langt ifra dårlig. Videoen var ikke noe å klage over, likte det hele!