Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1392
Heisann.

Har tenkt meg på min første tur på Qlimax,
Jeg har lest en god del om biletter også videre, men det som bekjymrer meg er at jeg har lest, flere plasser at folk sier, at bilette ryker i løppe av den første timen, er det noen som har bekjent skap til dette ?
hvordan dette fungerer osv, har lest litt at det går via paylogic,

Har å funnet ut at onlineticketshop allerede har begynt og selge ?
kan dette være rett, sånn som jeg har fått det med meg så begyner ikke bilett salge før i slutten av september,

grunnen til jeg starter denne tråden er for jeg lurer hovedsakeli på om noen av dere vet hvor det leges ut å når , vil helst ha en bilett asap.

Takker for svar

-pRfz
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ikke første timen, men første kvarteret Bilettene ligger ute på q-dance.nl, før de ble utsolgt. Men det er muligheter for å skaffe de på svartebørsen vil jeg tro
jeg skal neste år. blir syykt bra
Skal ned der selv i år. Blir min andre gangs på Qlimax (men lagt ifra første event i Nederland ).
Billetten e ble revet bort sinnsykt fort i år! Jeg kom igjennom køen kl. 13.02 (mener jeg, husker ikke når salget startet, men kom inn 2 min etter salgstart), og da var alle VIP billettene allerede solgt(!!!).
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvor er det folk bor når de skal på qlimax da? skal selv bo på HEM hotel amsterdam, da det er mye å gjøre i amsterdam
Har bodd på HEM flere ganger før, men ble så lei av å ta trikken til sentrum hver dag. I år bor jeg ved Dam platz (Dam Square)
Sitat av djxfade Vis innlegg
Har bodd på HEM flere ganger før, men ble så lei av å ta trikken til sentrum hver dag. I år bor jeg ved Dam platz (Dam Square)
Vis hele sitatet...
hvordan var hotellet da ? no spesielt å se/gjøre i nærheten?
Sitat av Zer0z Vis innlegg
hvordan var hotellet da ? no spesielt å se/gjøre i nærheten?
Vis hele sitatet...
hotellet er pent og fint det ligger i Vondelpark (stoor park). Er ikke så mye å gjøre akkurat i det området. Men er ikke langt å gå til trikkestoppet (linje 2 Centraal - Nieuw Sloten). Tar vel 10-15 fra stoppet til endestoppet Amsterdam Centraal.