Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1614
Hei, jeg har fått skrevet ut 20 stk 7,5 Zopiclone (Imovane) av legen min.

Er det digg å ta desse? Har slitt litt med søvn, så er vell til å sove ofc, men hva skjer om jeg ikke går til sengs etter jeg har tatt dem?

Forsterkes dosen om jeg drikker grapefruktjuice før inntak av legemiddelet?

Mvh
Bare nyskjerrig
Veldig god rus. Avslappet. Skjer ikke noe spesielt. Folk sier man kan hallusinere av det, men det har verken jeg eller noen jeg kjenner opplevd. Beste pillen å ruse seg på spør du meg.

Grapefruktjus er oppskrytt men i teorien: Sikkert nok.
Zopiclone & Zoplidem er noe av det jævligste du kan rusa deg på. Fyfaen for noe dritt..


Forvent å ha en forjævlig bitter & metall smak på tunga i lang tid vis du ska rusa deg på Imovane.
Sist endret av Dodecha; 29. januar 2020 kl. 17:16. Grunn: Man har vel tid til å skrive "det"?
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får selv skikkelige hallusinasjoner av dem. Metallsmaken virker å avta etter en stunds bruk. Tar 0,5-1 for å sove, sammen med en øl så er det bankers. Artig å holde på med telefonen etterpå, blir gjennomsiktig og kan sveve ��
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg opplevde aldri noe når jeg fikk ei pakke for første gang. Det var fint og hjalp meg med å sove. Tok to et par ganger og da syns jeg kanskje ting på tv var litt mer morsomt enn ellers.
Kjenner til folk som tar 7-8 stk og blir i godt humør.
En ting du skal være obs på er at få leger skriver ut mer enn ei pakke eller max to pga avhengihetsfaren.
Sliter du med søvn skal du bare ta Imovane ved nød ikke fast. Da mener jeg ikke at pillene i seg selv er så farlig å bli avhengig av men at det er jævla kjipt at det blir klin umulig å få et sekunds søvn uten dem. Hver og en av dem jeg kjenner som har brukt Imovane mer enn 14 dager sammenhengende sliter enda mer med søvn etter i lang lang tid.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja og da videre fare for avhengighet av ordentlig narkis piller fordi du blir så desperat etter søvn når legen ikke gir deg zoplikone/Imovane mer
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
inbiller meg at hallisene er en slags halvveis drømmeform. De minner ikke om noe psykedelisk. Ingen farger, auraer eller vegger som puster.
Stirrer du lenge nok på et bilde så kan du få en slags hogwarts effekt der folkene i bildet beveger litt på seg eller ser seg rundt. Funker best hvis du sitter i halvmørket uten mye annet stimuli og lar fantasien løpe løpsk.

Lå i senga og fikk øye på en hagegnom eller en liten nisse som sto på bokhylla nærmest vinduet og gestikulerte livlig. Han gjorde halvveis hoppe og stupe bevegelser mot det åpne vinduet, som om han mente jeg burde hoppe ut. Jeg tar ikke så store beslutninger basert på anbefalinger fra gjennomsiktige smånisser så det var mest gøy. Effektene ble kraftigere jo mer jeg levde meg inn i det.
Senere så jeg ansiktene på kjendiser materialisere seg som lysflekker noen meter unna og komme flyvende mot ansiktet mitt. Kiefer Sutherland, Bruce Willis, masse folk og de hadde alle en frase å si som jeg aldri rakk å høre før de forsvant ettersom de kom nærme.
Det er som å ha et drømmeslør over den våkne virkeligheten. En z-hypnotisk augmented reality

Når det er sagt så kan det hende noen er mer disponible for akkurat den effekten, slik som ikke alle får den jævla metallsmaken. På alprazolam hender det at taklamper og lysbrytere flyter bortover når jeg ser på de.
Sist endret av Bothrops; 29. januar 2020 kl. 18:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg digger disse, men bør taes m forsiktighet...har selv brent meg der noen ganger for å si det sånn.

Blir fort at man ender opp m å ta flere enn det man hadde tenkt, og konsekvenstenkninga forsvinner helt så blir fort en overraskelse å sjekke mobilen neste dag. Går man crazy på disse ville jeg ha gitt fra meg bilnøklene, uansett hvor sikker man r på at man har kontroll. Kjenner vel på kontrollen helt frem til den er borte tenker jeg

Men holder man seg til moderate doser så er det ikke så verst.
Jeg personlig kjenner meg oppstemt, mat smaker bedre, og verden "danser" rundt. Jeg kan sitte og bare se på et bilde elrno og kose meg gløgg. Akkurat som at ting rører på seg i takt med tankerekkene...ler litt godt for meg selv før jeg faller inn i en meget god natts søvn.
Anonym bruker
"Redd Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke funnet noe bedre angstdempende enn Zopiclone. De fleste jeg kjenner får en jævlig smak i munnen av de. Men det kan fucke mer med hodet ditt enn benzo etter min erfaring. Her kan du lese reddit tråd om "morsomme" Ambien-historier(zolpidem, tilnærmet det samme, bare kortere halveringstid)
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får sjuke mareritt av Zopiclone om jeg tar de mer enn 1 dag på rad. Aldri forsøkt å ruse meg på de og med tanke på de grusomme marerittene de kan frembringe så tviler jeg på at jeg hadde tatt sjansen på å ruse meg på dem. Glemte en gang at jeg hadde tatt 2 sobril og tok noen øl med naboen. Ble bare veldig trøtt og slapp og lat så etter 3-4 flasker øl så gikk jeg heller hjem og la meg enn å fortsette å drikke.
Det er etter min mening en dårlig ide å prøve å være våken på disse tablettene, spesielt hvis en tar større doser eller drikker grapefruktjuice i et forsøk på å forsterke/forlenge effekten. Man blir forvirret, avslappet, og hemningsløs. Det kan føre til kleine meldinger sendt o.l. Dessuten så er det veldig enkelt å bare glemme hele kvelden på grunn av hvordan det fungerer (nøyaktig likt en alkohol-blackout), og det bringer etter min mening med seg mer vondt enn godt å ruse seg på imovane.
Imovane funker kun til å suplimentere opiat som heroin og morfin.

Kan også brukes til innsovning og det er sånn di skal brukes. men det krever at man ligger i senga når man intar di!

Men di har også en skummel effekt om man tar 3-5stk påengang. Hvor man rettogslett blir logitomert (hjernen blir koblet fra kroppen) hvor kroppen fungerer helt normalt man går rundt å gjør ting på impuls. Å mann våkner dagen etterpå uten å vite noe som helst. Jeg har kjørt bil 10mil å banket opp en ukjent person får så å våkne i et busskur. Uten noe minne!
Skjønner ikke hva dere snakker om, imovane med noen pils er kanskje favorittrusen min :P Men legg bort telefonen ja. Kan hende du finner på å omøblere stua eller noe sånt, men det er jo bare gøy