Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 781
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt det hver dag, og innså først nå at jeg ikke husker en dritt fra de siste 2 årene.. er 2 år helt borte fra livet mitt for alltid? hva gjør jeg.. trapper ned nå med lege
Skummelt dop, tenkte å slutte av nå etter en uke så ikke det samme skjer meg. Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å være helt ærlig med legen å få til et behandlingsopplegg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har brukt det hver dag, og innså først nå at jeg ikke husker en dritt fra de siste 2 årene.. er 2 år helt borte fra livet mitt for alltid? hva gjør jeg.. trapper ned nå med lege
Vis hele sitatet...
Hvor mye har du tatt daglig av rivoen?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har brukt det hver dag, og innså først nå at jeg ikke husker en dritt fra de siste 2 årene.. er 2 år helt borte fra livet mitt for alltid? hva gjør jeg.. trapper ned nå med lege
Vis hele sitatet...
Og valium for den saks skyld
Sist endret av wayup369; 25. januar 2020 kl. 11:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.