Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2680
Hei,

Har tenkt å kjøpe PC i deler, men mangler tid og krefter til å sette denne sammen. Lurer da på om noen vet om kjeder eller lignende som gjør dette for meg.
Jeg har en liste over ting som jeg kommer til å kjøpe fra Komplett(Hadde normalt fått de til å sette PC'en sammen for meg, men etter prat med kundeservice der så vil ikke de gjøre det pga mine komponenter), så jeg lurer på om det er noen som vet om kjeder eller lignende som kan gjøre dette.
Hvorfor vil de ikke sette den sammen for deg? Er det noe veldig spesielt du er ute etter?
Trådstarter
Sitat av hippitus Vis innlegg
Hvorfor vil de ikke sette den sammen for deg? Er det noe veldig spesielt du er ute etter?
Vis hele sitatet...
De ville bare sette denne sammen om jeg brukte PC-velgeren dems og de komponentene de tilba der. Ingen av de PC'ene lar deg velge Kraken X62 vannkjøler, og det er en av tingene jeg vil ha på min nye PC. :/
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Seiken Vis innlegg
De ville bare sette denne sammen om jeg brukte PC-velgeren dems og de komponentene de tilba der. Ingen av de PC'ene lar deg velge Kraken X62 vannkjøler, og det er en av tingene jeg vil ha på min nye PC. :/
Vis hele sitatet...
Da er valget enkelt, bygge selv. Er virkelig ikke vanskelig. Du har nok 2 timer ca til rådighet.
Trådstarter
Nå er ikke spørsmålet om jeg burde gjøre dette selv eller få noen andre til å gjøre det - det er: Er det noen som vet om noen som gjør dette for deg om du kommer med delene? Jeg ønsker heller å bruke de 2 timene på noe annet, og betale litt ekstra for at noen andre gjør dette for meg - riktig og pent(blir et ganske pent setup)
Finnes en del lokale aktører rundt om kring. Betalte 1000 for at noen gjorde det for meg.
Har opplevd at Dustinhome.no har veldig bra kundeservice Bare god erfaring med de.
Den Kraken X62 er ikke så viktig at du ikke kan unnvære den til fordel for en kjøler de kan faktisk gidder å montere da...
Kraken X62 er en rimlig dyr kjøler. Er listen din åpen for kritikk? Kan godt være du kan velge en kvassere prosessor eller mere minne og heller bytte kjøler selv i ettertid. Forøvrig er det få som er så anale på kabelføring etc enn det selv når du bygger egen PC.
Trådstarter
Har valgt komponenter med tanke på kraft, men også at ting skal se kult ut. Kraken x62 har en ganske stilig effekt på selve kjøleren, så... om noen vet om en som er tilsvarende eller kulere i form av lys etc - go for it :P