Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2903
Vil ha et trådløst tastatur som:

* er ganske billig (typ par-tre hundrelapper),
* har OK batterilevetid (typ godt over en måned),
* har touchpad e.l.,
* har c.a. klassisk amerikansk utforming (gjerne dvorak eller uten trykk på tastene, men det er ikke så viktig så lenge utforminga er amerikansk),
* og har USB-mottaker.

Ikke noe særlig krav utover dette.
Logitech sitt c400 elns. Det funker fjell.
Ser bortimot perfekt ut. Takk!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jeg har brukt K400 på stua i flere år og batteriet holder i en mannsalder. Touchpaden er grei men lider av litt snål oppførsel, og Fn-knappene er reversert (trykk på F10 hvis du vil mute volum, Fn+F10 hvis du faktisk vil trykke på "F10"). Jeg skulle gjerne bytta det ut da jeg synes tastene er fullstendig motbydelige, noe å tenke på hvis du i det hele tatt er kresen på sånt.
Har reversert fn selv (Macbook Pro). Har lest at touchpaden blir identifisert som ei mus istedenfor touchpad, som kanhende er irriterende. Om tastene suger er det OK, da jeg tenker egentlig bare bruke det til å bytte film/TV-serie/o.l. Har ordentlig tastatur (og mus) til faktisk arbeid. Men takk for informasjon!

En ting: Elkjøp (og andre) sier at tastaturet har "nordisk" utforming, mens bildene er av amerikansk. Noen som har erfaring med hva man faktisk får? https://www.elkjop.no/product/data/m...comparison2988
Sist endret av Anonym57965; 24. juli 2017 kl. 04:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Meh. Går visst i nordisk utforming her til lands. Hvis noen vet om noen som selger det med amerikansk utforming, si gjerne ifra!