Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2772
Hei folkens!

Jeg lurer på hva som er mest skadelig av kokain og amfetamin, hvis vi ser bort i fra virketid.
Da tenker jeg i hovedsak på belastning av hjertet, blodtrykk.

Også med tanke på avhengighet.

Legg gjerne ved kilder.
Kokain er verst for hjertet og økonomien.
Amfetamin er vel verre for alt annet, spesielt psyke og kostholdsproblemer.

Avhengighet vil nok variere med hvordan man inntar det (snorting, dropping, intravenøst, sublingvalt).

Så spørs det også hva du legger i amfetamin. Vanlig gate-makka? Meth? Dekstroamfetamin?

Det er også relevant om du sammenligner doseringer eller hvor lang tid man er ruset.
Kan vel kort sagt si det sånn at kokain er mer dødelig enn amfetamin... (?)
Ut fra egne erfaringer med begge deler, så kan jeg iallefall skrive under på disse symptomene Esoterisk beskriver angående begge stoffene... Kokain er hardt for hjertet og kroppen, amfetamin er hardt for huet.

For min egen del syns jeg avhengigheten til amfetamin er verst, siden jeg føler meg som den personen jeg burde være på heltid, når jeg tar amfetamin. Sier seg selv at det blir skummelt i lengden. Mens kokainen tar gjerne knekken på lommeboka di før du rekker å utvikle noen alvorlige avhengigheter.