Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2869
Hei.

Jeg har en Linksys WRT ACS 1900 i 1.etg i huset, jeg ønsket å få god dekning i U.etg til PS4, PC osv. og kjøpte da ASUS RP-AC68U AC1900 som automatisk lager et nytt nett som får endelsen _RPT.
Veldig enkel å sette opp, også kan jeg kjøre kabel fra repeater til PS4 for å få en bedre og mer stabil hastighet (da PS4 ikke liker trådløs tilkobling).

Problemet er at med jevne mellom (hver time/hver annen time) mister repeateren internettilkoblingen i noen få sekunder før den kommer tilbake, dette gjør at jeg blir frakoblet når jeg spiller online osv..
Som en løsning bruker jeg da det orginale trådløse nettet som fra 1.etg men som gir veldig redusert hastighet kontra hva jeg får fra kabel via repeater.


Forslag til løsning?
Høres litt ut som den kan være defekt. Prøv å nullstille den, sett opp alt sammen på nytt. Om det fortsatt er likt hadde jeg tatt kontakt med de du kjøpte den av.