Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3674
Hei, jeg har problemer med mobiltelefonen min IPhone 6. Den vil ikke lade mer enn 3 prosent. Batteriet ble skiftet 1-2 måneder før problem oppstod. Telefonen har blitt reset til fabrikkinnstillinger og det har blitt prøvd ulik ladere og renset lader inngangen.


Noen som har en ide hva mer jeg kan prøve?
Sist endret av gnomen123; 23. juli 2017 kl. 22:02.
Batteriet er nok ikke bra. Er det kjøpt på e bay?
Trådstarter
Nei,er kjøpt på www.mytrendyphone.no . Har lest litt rundt å ser at det er flere som har det samme problemet. Å flere av dem mener at det er ikke vits å bytte batteriet ettersom det er ofte et software relatert sak. Å installere en tidligere IOS versjon vil det være noe poeng i å prøve?
Jailbreake den vil det kunne hjelpe?


Kan det hende at mobiltelefonen har falt for mange ganger i bakken? Da kan det vel være en mulighet for at det kan være skade på hardware?
Var borti samme problem på 2 stk iphone 4 jeg hadde. Mener å huske problemet løste seg selv. Prøv å lad-ta ut laderen-lad-ta ut-lad. (med noen timers mellomrom) de fungerte ihvertfall for meg etterhvert.
første du kan gjøre er å ta en nål og rense inngangen til laderen. har vært borti flere iphoner som ikke lader som har vært stappfull av bomull og drit inni der og vips så ladet de igjen.