Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 6020
Skal fikse knust glass på mobilen selv, men finner ikke glass som passer iPhone 6S Plus. Finner bare glass til iPhone 6 Plus.

Er det noen som har greie på om man bare kan bruke glasset for iPhone 6 Plus til min mobil?

Spurte kundeservice på mytrendyphone.no og de sier glasset ikke er kompitabel med min mobil.

Skal bare kjøpe glass, ikke hele displayet.
Jeg har skiftet glass på en rekke iPhone 5, 5s og 6. Kjøpte hele displayet på eBay. Det er både enklere å få tak i og billigere enn å bare skifte glass. Lurer forøvrig på om det i det hele tatt går an å skifte bare glass, så sjelden tror jeg det faktisk er.
Er mulig å oppleve en feilmelding og at man ikke får bruke iphonen etterpå, hvis du kun skifter glass og ikke hele displayet. Ebay glass kan ofte oppleves som dårlig kvalitet Men kjøpe andre steder, kan koste deg flesk!
Ebay glass varier tho
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av levan Vis innlegg
Kjøpte Glass på reparasjonmobil.no for 249kr. Glasse består av ramme, dobbelside teip og glass. De selger det uten LCD i . Eneste jeg gjorde er å fjerne den gamle glasset og rengjøre limen direkte satt jeg på LOCA lim .
Vis hele sitatet...
Det du ikkje opplyser om er at det er ditt "firma". Ja, firma i hermetegn, for domenet er registrert på ein privatperson. Og den personen er deg.

Risikoen ved oppførselen din er jo åpenbart at folk misliker spam... Så no veit eg kor eg aldri skal handle.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvis du ikke har gjort det enda, vil jeg bare fått noen til å gjøre det for deg. altså for eksempel en lokal "iphone fikser", jeg pleier å fikse mobilene på japan photo.

ok, det er litt dyrere.. men er verd det! gjør du en liten feil, kan det koste deg dyrt
oslo city har et drop in verksted som er godkjent av apple og har utstyr for reparasjon levert fra apple, og prøve og bytte skjerm selv kan gi flere problemer enn man tror med støv og kalibrering av touch. Hjem knapper er veldig sensitiv blitt og må ofte kalibreres etter skjermbytte. jeg prøvde og bytte på mytrendyphone en gang men teknikeren gjorde mer vondt et godt. Så et godt råd, bruk godkjent verksted å de er virkelig ikke dyre.