Sitat av
Ingebrigt
Jeg spurte om dette for å få et fornuftig svar slik at jeg kunne avstå fra å gjøre det om det var inhumant, men endte opp med svar fra en gjeng synsere som bare er ute etter å komme med grove beskyldninger uten at de i det hele tatt vet hva de snakker om.
Kan ikke de som ikke har vitenskapelig kompetanse bare la vær å svare?
Men ser du ikke saken fra den andre sida?
Greit nok at metoden du snakker om er co2 forgiftning, det har vi jo sett folk gjøre i tv/film MEN: De gjør det med en bil, en hel motor som produserer en del gass. Dette er jo også det som skjedde i det infamøse bunker ravepartyet i Oslo.
Men én engangsgrill? Kanskje du bare var litt kreativ med eksempel, ser jo at du skriver "f.eks" forran men det er derfor folk reagerer som de gjør, det høres veldog lite gjennomtenkt ut. Og når folk leser veldig lite gjennomtenkte ting så tenker de ofte det værste. Vi mennekser har jo ganske god historie i å gjøre mindre smarte ting.
Så jeg synes du kan ta det litt mer med ro, kanskje heller se det positive i at folk er så glade i dyr at de reagerer som de gjør i tråden her. Du har jo fått saklig informasjon, om litt agressivt formidlet.
One love