Sitat av
krystallkongen
Du bruker 1500mg Seroquel i døgnet?
Bruker du noen andre medisiner?
Kan jeg spørre hva du bruker Seroquel for å lindre?
Ja det stemmer, brukte i en periode enda høyere doser, tror max var på rundt 2100mg/døgn noe som ikke var hensiktsmessig i det hele tatt. 1500mg er fortsatt en meget høy dosering... Blodprøvene er derimot helt fine, merker ingen bivirkninger og skulle ønske jeg fortsatt fikk denne søvndyssende effekten, men det hjelper kanskje best for de som sliter med å vedlikeholde søvn, fremfor å falle i søvn, sånn er det i mitt tilfelle i det minste. Ingen hangover eller noen problemer relatert til det.
Når jeg derimot startet på dette for en del år siden så ble jeg relativt slått ut av bare 100mg som var min startdose. Stemmer, jeg bruker en del andre preparater i tillegg til Seroquel.
Sitat av
Brukernavn404
Ser flere nevner at dere blir «tett i pappen». Kan dere forklare hva dere mener med dette?
Har gått på 50mg i rundt 7 år. Merker at jeg noen ganger kan få urolige bein når jeg skal sove. Merker ikke noe til «hangover» lenger – kun helt i begynnelsen.
Det refereres til flere ting, brainfog, konsentrasjonsvansker, sløvhet, grumsete hukommelse og lignende symptomer. Generelt sett bare det at man føler seg en smule treg og redusert, ofte like fysisk som psykisk
Sist endret av Candiru; 13. mai 2024 kl. 04:34.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.