Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1129
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
Se Subjektet! neidah1 er det noen som vet om noen bra design progs. eller? Bør helst kunne gå ann å laste ned fra nettet og de bør være gratise!
Rhino3d...
En av europas beste båt designer bruker det prog. til å designe båter.


http://www.rhino3d.com
Better than thou.
Rhinoceros er ikke gratis da.. Noen som har en crack til det? I demoen kan du nemlig bare save 25 ganger. En i klassen som ville ha det.
Det er bedre å save 25 ganger... enn å betale 12 000 kr. hvis det amatør greier du bruker det til.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
The Gimp, egentlig for Linux, men en grepa kar har laget en versjon til Windows også hvis jeg ikke hadde brukt photoshop hadde nok dette vært mest aktuelt. the gimp er faktisk ganske bra. og gratis.

http://www.gimp.org/~tml/gimp/win32/
jeg kjøpte min kopi av photoshop for 12000 kroner. hvis du legger ti kroner på en sparegris om dagen kan du gjøre det samme om tre år.
Better than thou.
Har du helt særiøst kjøpt PS? Hvilken version da?
nå blei jeg imponert frittjaff

du får vel gratis oppgraderinger ? så da er det vel ikke så nøye med hvilken versjon du kjøpte, correct me if im wrong
*Tror frittjaaff og Metz ble født med PhotoShop*

^_^

Min teori.
PhotoShop er jævlig bra, du kan jo bl.a. sjekke Metz's portfolio for å se noe av det som er mulig med programmet.
det stemmer nok ikke metz, men du får kanskje billigere oppgraderinger? uansett så er nok samvittigheten hans clean hvertfall.
hehe. tror ikke det går an å kjøpe photoshop i norge i alle fall. jeg har ikke sett det noen steder i norges nest største by i alle fall... og man trenger ikke å kjøpe det for å få gratis oppdateringer. det gjør man på adobe dott com. lastet ned oppdatering fra 6,00 til 6,01 der fra. de har også språkpakker for alle språk de snakker i den siviliserte delen av eurpa der, men jeg har ikke lastet den ned, selv om jeg hater engelsk, fordi da blir det problemer når jeg skal hjelpe noen duster, også må jeg stresse med å oversette og sånt.
Better than thou.
2 ting
1. Det går fint ann å kjøpe Photoshop i Norge.
2. Hvorfor hater du engelsk?

Enough spamming Carlo, go to bed.
Ok me.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Engelsk skulle vært standard i "data verdenen", blir så mange teite oversettelser til norsk.
Better than thou.
Engelsk er jo så godt som standarspråk i dataverden. Men det er jo kjekt at folk som ikke er noe flinke i engelsk får brukt programmer og.
Ehm.. nå syns jeg denne posten gikk til helvete i forhold til emnet, og jeg synes det er merkelig at ingen har nevnt Paint Shop Pro enda.

Du spør etter gratisprogrammer som kan lastes ned fra nett og da er Paint Shop Pro et must! Husker ikke adresse, men et søk på www.av.com eller www.download.com gir nok raskt svar
hun engelsklæreren vi hadde på ungdomsskolen drit skummelt...
og paint shop pro er ikke grais litt engang. det koster en tusenlapp.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Altså...
For å være helt ærli, suger Paint Shop Pro, noe helt sinnssykt!
Det er litt for "wanna-be" Adobe, etter min mening.
Men jeg klandrer ikke de som bruker det, bare at jeg syns d er helt forjævli å bruke d!

Anyway, ett gratisprogram ya...
Predator:
Hva slags type program er du ute etter?
2D eller 3D?
Du kan jo alltids gjøre som meg, gå på Alias|Wavefront og
fylle ut ett skjema, så får du HELE demoen av Maya3!
Eller du kan gjøre det samme på NewTek sine sider, som lager LightWave 3D. Hvis d er 3D Studio du leter etter, vet jeg rett og slett ikke, men jeg fikk en cd i posten vaffal!

Etter at motatt software er installert, kan du gå på nett, surfe litt, å finne crack etc. til prorgammet, så fungerer d som d skal!
Jeg kjenner Predator, og vet han er ute etter 3D program!!! Et likt et rhinosceros